בורגר לג'נדס: בשר איכותי במחירים נוחים

בדרך להופעה טובה עצרנו בהמבורגר וגילינו גבינה טבעונית שמשדרגת כל מנה, הראשונה שאתם חייבים לנסות ורטבים שנעשים במקום | וכן, המבורגר טוב לא חייב להיות יקר

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/22 21:39 ז בתשרי התשפג

בורגר לג'נדס: בשר איכותי במחירים נוחים
בורגר לג'נדס , צילום: גיל אבירם

בדרך להופעה בקיסריה רצינו לעצור לאכול משהו בחדרה, רצוי המבורגר. ההמלצות לקחו אותנו את בורגר לג'נדס, מקום שהזכיר לנו למה אסור ללכת לרשתות המזון המהיר, ולחפש בכל עיר את ההמבורגר המקומי המפתיע, כי החוויה היא משהו אחר, שלא לדבר על המנות שאי אפשר למצוא במקומות אחרים. 

המקום נעים ונמצא קרוב למרכז העיר והתפריט ללא ספק איכותי ומגוון יתר מהרבה המבורגרים שכונתיים שאתם מכירים. והטופ, הכל נעשה במקום החל מהקציצות מנתחי עגל מובחרים, אשר נטחנים במקום כל בוקר ועד ההפתעה שהבעלים היצירתי והמוכשר מכין שלל רטבים מיוחדים. לראשונה לקחנו פופקורן עוף - חזה עוף בבלילת בירה, (32) ש"ח המנה הגיע עם שלל רטבים שנעשים במקום (רוטב בורבון ויסקי וואו) והייתה גדולה אפילו בשביל שני אנשים.

בורגר לג

בורגר לג'נדס צילום: גיל אבירם

לעיקריות לקחנו שניים מההמבורגרים שמרכיבים במקום, שמגיעים עם המון תוספות ועדיין שומרים על מחיר נוח, הזמנו את הבלאק ממבה - איולי שום, חסה רומית, גבינת צ'דר טבעונית, דפי אנטרקוט, ריבת בצל, ז'וליאן צ'יפס בטטה ורוטב בורבון ויסקי (69 ש"ח). ואת הנוטוריאוס - קציצה מנתחי עגל בתוספת איולי צ'ילי, חסה רומית, בצל מקורמל, פטריית פורטובלו מתובלת על הגריל, גבינת צ'דר טבעונית, אגוזי לוז קלויים, רוטב בורבון ויסקי וקרם בלסמי (67 ש"ח).

בדרך כלל אני נמנע מגבינה טבעונית על בורגר אבל החיקוי היה מושלם והפך את המנה לעסיסית במיוחד, הבשר היה עשוי טוב מאוד והכל טרי. המבורגר איכותי יכול להיות במחירים נוחים לכיס ואפילו יכול להפתיע. לא מאמינים? תסעו לבורגר לג'נדס בחדרה. 

  • בורגר לג'נדס 
  • הגיבורים 63, חדרה, ישראל
  • שעות פתיחה: 11:00 - 23:00
  • כשר