חדש ומטורף: המסעדה שממציאה מחדש את המושג "מזון מהיר"

רשת המזון האוטומטי "קבינה" פתחה את סניפה הראשון בבאר שבע, שוחחנו עם בן דאודי - מבעלי המקום, על התגובות של הקהל הרחב לקונספט החדש

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/19 15:00 ל בניסן התשעט

חדש ומטורף: המסעדה שממציאה מחדש את המושג "מזון מהיר"
קבינה - באר שבע, צילום: ספיר קוסא

"מזון מהיר?" תלוי את מי שואלים. מסעדה חדשה בשם "קבינה", אשר נפתחה רק לפני שבוע בבאר שבע, מצליחה להוכיח, כי יש אפילו מהיר יותר ממה שהורגלנו עד היום. כבר אין צורך לעמוד בתור ולהמתין עד שכל באי התור יזמינו את מבוקשם, ישלמו ויקבלו את המנה.

אז איך זה עובד? השירות מתבצע באמצעות תנורים המחולקים לתאים קטנים, בעלי מערכת תשלום אוטונומית, אשר לא מצריכה שימוש בקופאי, ומקלה על הממשק עם הלקוחות. בנוסף, על מנת לשמור על הטריות של כל המנות, פועל במקום מטבח צמוד.

אז מה תוכלו להזמין? המבורגר, עראייס, פוטיטוס מתובל, במחירים של 10-15 ₪. בשלב הבא יורחב התפריט וישולבו מגוון מנות צמחוניות, טבעוניות, ללא גלוטן ועוד.

יזמי המקום הם בן דאודי (22) ואלון חייבטוב (23), אשר קיבלו את ההשראה למקום מרשת המזון המהיר האוטומטי ההולנדית FEBO, שהפכה ברבות השנים לאחד מסמלי אוכל הרחוב ההולנדי, והתאימו אותו לקהל הישראלי. כמו כן, השניים מתכננים לפתוח חמישה סניפים נוספים במהלך 2020.

קבינה

קבינהצילום: ספיר קוסא

 

לשאלת "כיפה", אילו תגובות התקבלו בשבוע שחלף, מספר בן: "זה מטורף, מגיעים מאות לקוחות ביום. כל מי שבא מאוד אוהב את הרעיון, נדהמים מהתהליך, מהפשטות שהבאנו. מפרגנים לטעמים של המנות, למחיר, ולחוויה של כל הקניה עצמה שמתרחשת למעשה מול מכונה. 

בגלל שאנשים לא מכירים את הרעיון, הם מגיעים וצופים במטבח שלנו, אשר נגיש לקהל באמצעות חלון, וניתן לראות את כל תהליך הכנת המנה, מה שמעניק להם המון ביטחון. ברגע שהם טועמים, הם כבר חוזרים שוב, ונהיים שגרירים שלנו".

 

כשר בהשגחת רבנות באר שבע, משגיח כשרות צמוד במקום.