המסעדות שישמחו אם תביאו את הילדים

רוצים לצאת עם הילדים למסעדה אבל חוששים שיפריעו לשאר הסועדים? בדיוק לשם כך, אספנו עבורכם את המסעדות שדואגות לפינות מותאמות במיוחד עבורם

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/19 10:33 א בתמוז התשעט

המסעדות שישמחו אם תביאו את הילדים
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

אין הורה שלא מכיר את הסיטואציה, בה יושבים עם הילדים במסעדה, וכל מה שהם מבקשים, זה רק לרדת מהכיסא ולרוץ בין השולחנות. השלב הבא הוא בדרך כלל בכי, דרמות, ובעיקר, רצון מיידי של ההורים לסיים את החגיגה ולחזור מהר הביתה. על מנת לחסוך מכם רגעים מביכים כאלה, ובעיקר, על מנת שתוכלו לשבת ולאכול בנחת. הבאנו לכם רשימת מסעדות המעוצבות באופן מזמין עבור ילדים, כך שגם אתם וגם הם תוכלו ליהנות.

 

גן סיפור - ירושלים ואשדוד

קפה גן סיפור מגיש מידי יום ארוחות בוקר, ותפריט חלבי עשיר בשעות הצהריים והערב. המקום שם לעצמו כמטרה להיות מקום ידידותי לילדים, החל מעיצוב המקום, ועד כיור נמוך ותפריט ילדים מנוקד, המכיל מנות שילדים אוהבים.

בנוסף, מוצע תפריט ילדים חדש הכולל מנות בהשראת דמויות אהובות מסיפורי ילדים, המחזק את הקשר הטבעי בין בית הקפה לאוריינות ולחדוות הקריאה. בתפריט ניתן למצוא שלל מנות שהותאמו כולן לילדים. החל משילוב הטעמים, הקפדה על ערכים תזונתיים, ועד לעיצוב המנה, לדוגמה: ארוחת בוקר עשירה לילדים המוגשת לאורך כל היום, קינוחים שילדים אוהבים, ואפילו מנת ירקות מרוסקים במיוחד עבור תינוקות.

כתובת סניף אשדוד: פארק אשדוד ים, צמוד למזרקה מוזיקלית ופארק רחב ידיים.

שעות פתיחה: א'-ה' 08:00 - 24:00, ו'- 8:00 - 14:45, מוצ"ש - שעה אחרי צאת שבת ועד חצות

כתובת סניף ירושלים: גן סאקר. 

שעות פתיחה: א'-ה' 08:00 - 24:00, ו'- 8:00 - 14:45, מוצ"ש - שעה אחרי צאת שבת ועד חצות.

צילום: גן סיפור

קפה גן סיפור ירושלים

קפה גן סיפור ירושליםצילום: לינה מיארה

 

 

קפה גרג

סניפים: קניון חיפה, קניון גבעתיים, קניון ביג פאשן דנילוף טבריה, כשרים למהדרין

בסניפים אלו קיימות פינות ישיבה ומשחקיות ייעודיות לילדים, צבעוניות מאוד ונמוכות. המציעות פעילויות שונות ומגוונות בזמן שההורים נהנים מקפה טוב ושיחה. מתקני משחקים בקפה כדוגמת מתקן עץ –אוטו, שולחנות ציור, בריכת כדורים, מגלשה, כריות- מכונית מכריות, סוס להתנדנד, קוביות עץ גדולות לבניית בית, קוביות פלסטיק –מגדלים, ספרים לילדים ועוד..

בנוסף, הרשת מציעה ארוחות ילדים עשירות ומגוונות במחיר של 29 שקלים בלבד, וארוחת תינוקות במחיר של 10 שקלים, הבנויות משלושה מרכיבים לבחירת ההורה: מירק מבושל או טרי, חלבון ופחמימה. האופציות לבחירה :אורז לבן, אבוקדו, גבינת עיזים, מחית בטטה, עגבנייה קצוצה, ומלפפון קצוץ.

קפה גרג - משחקיות

קפה גרג - משחקיותצילום: אלעד גוטמן

מנת ילדים - גרג

מנת ילדים - גרגצילום: דן פרץ

 

 

מסעדת BBB ירושלים

במסעדת BBB ירושלים מציעים אטרקציות מיוחדות לילדים. הילדים המגיעים עם הוריהם, נהנים מחוויה כוללת המשלבת מנות איכותיות, עם חוויה משחקית ומהנה. עם כניסתו למסעדה, מקבל הילד חוברת צביעה וצבעים. עד להגעת המנה הוא יכול ליהנות ממשחקיית ילדים הכוללת פינת ישיבה, שולחנות פעילות, פינת יצירה עם דפי צביעה, צבעים, משחקי קוביות, פאזלים, צעצועים, ספרים ועוד.  

חדר הילדים הינו ממותג ומצויד במגוון אביזרים המאפשרים פעילויות מגוונות לילדים בזמן שההורים מתענגים על הארוחה. ובסופה מקבל הילד הפתעה.

כתובת: הילל 35 ירושלים. טלפון: 02-6744479.

משחקיה BBB ירושלים

משחקיה BBB ירושליםצילום: יורם דודו

BBB מנת ילדים

BBB מנת ילדיםצילום: בועז לביא