אוהבים את המטבח? היכונו! ערוץ שכולו אוכל!

ערוץ האוכל הישראלי הוא הראשון מסוגו בארץ, ישודר ב"סלקום tv", ויציע מגוון אדיר של תכנים מקוריים עם טובי השפים ונבחרת בלוגרי הבישול המוצלחים בישראל!

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/18 12:13 יז בסיון התשעח

אוהבים את המטבח? היכונו! ערוץ שכולו אוכל!
שפים ובלוגרים, צילום: יח"צ פודי

 "פודי" הוא המיזם הקולינרי הגדול בישראל והראשון מסוגו, אשר מכיל מגוון אדיר של תכניות בישול ומתכונים עם למעלה מ-4,000 תכנים מקוריים ומגוונים. מדובר בערוץ האוכל הראשון בישראל עם אולפן טלוויזיה מאובזר ויכולת לשדר שידורי LIVEבכל רגע נתון, שינגישו את כוכבי הרשת לצופי הטלוויזיה. הערוץ תוכנן ונבנה בהתאם לצרכים הקולינריים של צופי הטלוויזיה ומשתמשי הדיגיטל בישראל, ומאחוריו עומדת שורה של אנשי הקולינריה מהמשפיעים בישראל, ביניהם: שפים, בלוגרים, מתכונאים, מפיקים, יועצי מטבח, יועצים קולינאריים, צלמים ועוד. נבחרת השפים כוללת את: ישראל אהרוני, משה שגב, מאיר אדוני, מיקי שמו, אבי לוי, ניר צוק, קרין גורן, דודו אוטמזגין והמתכונאית שי-לי ליפא.

בגזרת הבלוגרים הרשימה מעניינת לא פחות, יופיעו בערוץ: ניקי ב (אורטל בזק)- בעלת הבלוג "אוכל עושים באהבה" אליו נכנסים מעל מיליון וחצי גולשים מדי חודש. ואשר עד כה, זהותה מעולם לא נחשפה. רותם ליברזון -, בעלת הבלוג המצליח "טיפול בבישול", בשלנית ותיקה המתמקדת בעיקר בסירי אוכל משפחתיים, בדגש על אוכל מהמטבח הפרסי. רות אופק - בעלת הבלוג המצליח "שמח במטבח עם רות אופק". עורכת דין במקצועה שפתחה בלוג עם מתכונים נגישים, בעקבות ביקוש רב למתכונים שהעלתה לפייסבוק - אפרת ליכטנשטט, בעלת הבלוג "אז מה את עושה כל היום" שהפכה להיות גורו עבור מאות אלפי נשים בישראל. אחת הבלוגריות המבוקשות בישראל, במקצועה היא מעצבת ומפיקה סרטונים. יונית צוקרמן - בעלת הבלוג "מלכת המטבח". מגדירה עצמה כ"מאמא מרוקאית" צעירה המתמחה באוכל ביתי עדתי. אולגה טוכשר - בעלת הבלוג "המרכיב הסודי" אשר מפרסמת מתכונים טבעוניים, בדגש על קונדיטוריה ואפייה עם תשומת לב לחומרי גלם ובריאות. 

נטע ליבנה - קינוח בצנצנות

קינוח בצנצנותצילום: נטע ליבנהי

נטלי לוין. עוגיות.נט

נטלי לוין. עוגיות.נטצילום: נטע ליבנה

רחלי קרוט - עורכת ראשית של "פודי", בעלת הבלוג "קרוטית" ואושיית אוכל ישראלית. מתמחה באוכל מהיר וקל להכנה, בדגש על חומרי גלם איכותיים. שמה לה למטרה להשיב את הרצון להיכנס למטבח, בכל גיל ובכל מקצוע. עז תלם - בעל הבלוג ""The Kitchen Coach אותו קוראים עשרות אלפי עוקבים. בעל שני תארים במנהל עסקים, יוצר תוכן וחוקר לעומק את חומרי הגלם בהם משתמש. אלון שבו - בעל הבלוג "ALON SHABO". קונדיטור שגדל בירושלים למשפחה שחיה ונושמת אוכל, פתח את הבלוג בעקבות ביקוש רב למתכוניו. מוביל סדנאות קונדיטוריה בארץ ובעולם. נטלי לוין - בעלת הבלוג המצליח "עוגיו.נט". קונדיטורית בוגרת קורס בבית הספר לבישול "בישולים" והשתלמויות אפייה עם גדולי הפטיסרי, דוגמת ז'אק ז'נה וסדריק גרולה.

אינס ינאי - בעלת הבלוג "תיק אוכל". יועצת קולינרית, מתכונאית וסטייליסטית מזון. מבשלת מגיל צעיר בעקבות סבתה האיטלקייה ופתחה את הבלוג עם צלם האוכל המוערך אפיק ינאי, יחד הם משלבים את אומנות הכתיבה, הצילום והבישול. אושר אידלמן - דיאטן קליני וספורטאי. מככב בתכנית הבישול 'שני גברים ומקרר' לצד אודי ברקן עם מתכונים בריאים וקלים להכנה. שר פיטנס (סנדה) - מנטורית ומאמנת בינ"ל, בעלת רשת מכוני פיטנס ותזונה. החלה כנערה מלאה שנאבקה תמידית במשקלה ועתה נבחרה לאחת מחמש המאמנות המובילות בעולם.