חמישה יעדים שרווקים בורחים אליהם בפסח

בתאילנד, בבית מלון, בדירת רווקים בביצה ואפילו בבית. 'כיפה' אסף עבורכם חמישה יעדים נבחרים אליהם בורחים הרווקים כשהם לא רוצים לבלות את ליל הסדר בבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/14 14:18 י בניסן התשעד

חמישה יעדים שרווקים בורחים אליהם בפסח
כיפה, צילום: כיפה

איך יודעים שבא אביב? עם בוא הפסח המוני רווקות ורווקי ישראל עושים את דרכם אל לילות סדר ממינים שונים, העיקר כמה שיותר רחוק מהדודה המעצבנת. בשנים האחרונות לילות הסדר של ביצות הרווקים הפכו לתופעה של ממש ויעדי תיירות מבוקשים. אם מדובר בחו"ל או בארץ זה לא משנה, מה שחשוב הוא שהמקום יהיה כמה שיותר רחוק מהבית. חמישה יעדים אטרקטיביים במיוחד עבור רווקי המגזר:

תאילנד

בין עצי הדקל המיוחדים ועל החופים המוזהבים, מאות רווקים עושים את דרכם מארץ הקודש הרחק אל עבר תאילנד הרחוקה. לילות הסדר בתאילנד הפכו לשם דבר בביצות הרווקים והם מהיעדים הכי מבוקשים אם לא הא. מדי שנה פותחים בתי חב"ד הגדולים את שעריהם ועורכים ליל סדר עמוס עבור המטיילים. הרווקים זיהו את הפוטנציאל ומי שלא הספיקו לו עשרות קילומטרים מהבית, יכול לבחור במאות אלפים, יחד עם כל הפינוקים שתאילנד מציעה.

(צילום: Shutterstock)

אצל רבי נחמן

יעד יחסית חדש, גם הוא אי שם בניכר, הוא ליל הסדר בקברו של רבי נחמן. באווירה רוחנית יותר מתאילנד ויחד עם אוכלוסייה דתית מסורתית, חוגגים הרווקים את חג המצות. אומן הוא יעד מוכר וידוע בראש השנה אולם רווקי המגזר סימנו אותו ככזה דווקא בפסח. יש מי שנגאלו ממצרים, ויש מי שנגאלו משאלות טורדניות, והכל בחסות הרבי.

(צילום: יחצ)

בתי מלון

אם אתה רווק מתחיל סביר להניח שהיעד הזה פחות רלוונטי עבורך, אך ככל שאתה בכיר יותר בביצה מלונות הופכים לאופציה לא רעה למי שיש מספיק בחשבון הבנק. מי שלא כילה את ממנו בדייטים כושלים חוגג את ליל הסדר במבחר בתי המלון בארץ ויעשה זאת בהשכרת חדרים יחד עם רווקים נוספים ויבלה את ליל סדר בארוחה משותפת בחדר האוכל. אווירת חג, אבל בסטייל.

(צילום: Shutterstock)

נשארים בביצה

גם למעוטי היכולת או לרווקים מתחילים יש פתרון. קהילות הרווקים לא משאירים ממורמרים בשטח ומקיימים מדי שנה לילות סדר צנועים בדירות השותפים המושכרות. האווירה קלילה יותר ויתכנו מעט יותר מארבע כוסות, אך אין כמו ליל סדר עם חברים. מה לגבי האוכל? תתפלאו מה הרווקות עושה לחושים הקולינריים, אפילו של הגברים הקשוחים במיוחד.

(צילום: יחצ סרוגים)

כן, כן, גם בבית עם ההורים

בניגוד לכל השאר, תאמינו או לא, יש לא מעט רווקים שחוגגים את ליל הסדר בחיק משפחתם. משפחות שהשכילו ללמוד אילו נושאים מעלים בפומבי ואילו לא, ורווקים שלמדו לקחת את הנושא קצת יותר בקלות, זוכים בליל סדר בניחוחות ילדות שלא מוצאים במקום אחר. אז נכון, כנראה שגם השנה תגיד הדודה, 'נו, חשבנו שנראה אותך השנה עם מישהי.." אך עם תגובה נכונה כמו "נו, חשבנו שעשית דיאטה..", זו תהיה גם הפעם האחרונה. אל תתחמקו משאלות טורדניות, חפשו אילו שאלות אתם יכולים לשאול בחזרה.

(צילום: Shutterstock)