החקירה סביב פרשת בוכריס לקראת סיום

מצ"ח צפויה לסיים את חקירת הפרשה שבה חשוד תת-אלוף אופק בוכריס באונס. בימים הקרובים צפוי להתקיים עימות עם הקצינה שטוענת כי בוכריס ביצע בה מעשה מגונה.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 11/04/16 09:50 ג בניסן התשעו

החקירה סביב פרשת בוכריס לקראת סיום
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חקירת תת אלוף אופק בוכריס מתקרבת לרגעי ההכרעה: בעוד כשבוע צפויים במשטרה הצבאית החוקרת לסיים את החקירה, שבמסגרתה חשוד הקצין הבכיר באונס פקודה שלו ובמעשה מגונה בקצינה.

עוד לפני שמצ"ח תעביר את ממצאי החקירה לבחינת הפרקליט הצבאי הראשי תת-אלוף שרון אפק, הפעולה העיקרית שנותרה לחוקרים היא לקיים עימות בין בוכריס למתלוננת הנוספת, הקצינה ששירתה תחתיו וטוענת כי ביצע בה מעשה מגונה. העימות אמור להיערך בימים הקרובים.

הפרקליט הצבאי צפוי אחרי חג הפסח, לערוך שימוע לתא"ל בוכריס בליווי עורכי דינו, כדי לשמוע ממנו באופן מלא את גרסתו ואת הטענות שאמורות לשיטתו לקעקע את החשדות נגדו. רק לאחר השימוע, בתום כשלושה שבועות-חודש של דיונים, יחליט הפרקליט אם להגיש כתב אישום נגד בוכריס ובאילו עבירות.

אתמול בערב (א') פורסם כי מצ"ח בודקת מידע אם בוכריס ניסה לשבש את הליך החקירה. בשבוע האחרון חלה התקדמות בחקירה, כאשר חוקרי מצ"ח יצאו לשטח עם שתי המתלוננות נגד בוכריס כדי שיצביעו על המקום שבהם, לכאורה, בוצעו המעשים - בלשכה במחנה שרגא, ברכבו של הקצין וכן בצימר ברמת הגולן. בוכריס, ככל הידוע, ממשיך לדבוק בגרסתו כי לא עשה את המעשים המיוחסים לו.