מתקדם: אראל סג"ל עובר לגלי צה"ל

איש התקשורת, אראל סג"ל יעבור לתחנה הצבאית ויגיש בה תכנית יומית קבועה. סג"ל: מצטרף לגלי צה"ל בחרדת קודש ובצניעות

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 10/02/16 14:58 א באדר א'

איש התקשורת הסרוג והבכיר, אראל סג"ל, מצטרף לתחנת גלי צה"ל וישתלב באחת משעות הפריים-טיים של התחנה, כבר החל מחודש מרץ הקרוב, כך מדווח היום 'גלובס'.

תוכניתו של סג"ל תהיה בת שעה, ולפי הדיווח יתכן והוא ישובץ באחת מהשעות של התוכנית 'מה בוער', אותה מגיש רזי ברקאי. אופציה אחרת היא שינוי של רצועת 'המילה האחרונה'.

סג"ל הגיש עד עתה את התוכנית 'לא סותם את הפה' בתחנת הרדיו גלי ישראל אותה יפסיק לשדר עם המעבר לגל"צ, במקביל הוא כותב טור ב'מקור ראשון' ומגיש את התוכנית 'הפטריוטים' בערוץ 20. כזכור, בבחירות האחרונות דחה סג"ל הצעה של ראש הממשלה בנימין נתניהו להשתלב ברשימת הליכוד ולהפוך לחבר כנסת.

על פי הדיווח מי שמוביל את המהלך הוא מנהל מערכת החדשות והאקטואליה החדש בגלי צה"ל, העיתונאי אבי ברזילי שמעוניין ככל הנראה לגוון את המגישים בתחנה בעיקר בשל הטענות שהועלו לאחרונה כנגד התחנה.

סג"ל אישר את הדברים ל'כיפה' ואמר: "אני מצטרף לגלי צה"ל בחרדת קודש ובצניעות, וזו לא מליצה. אני לא שוכח לרגע שזו תחנה צבאית שמשדרת קודם כל לחיילים וזו עבורי זכות מרגשת".

סג"ל התייחס גם לנושא המעבר מגלי ישראל והסביר את הסיבות למעבר, "הייתי אומר שגלי ישראל בשנים האחרונות הייתה לי בית, אבל לצערי רבים מדי שחקו את הקלישאה הזו ולא השאירו ממנה דבר, לכן אומר רק שאני מקווה שאהנה בכל מקומות העבודה שאהיה בהם בעתיד כפי שנהניתי שם. דעתי על חוסר האיזון התקשורתי בישראל ידועה לכן למרות שאהבתי כל יום בגלי ישראל, הרגשתי שעלי לקבל את ההצעה מגלי צה"ל".

מגלי צה"ל נמסר: "מקבלים בקורת-רוח את הצטרפותו של אראל סג"ל לתחנה. הוא מגיש מצוין ורב-גוני".

מתחנת רדיו גלי ישראל נמסר: "אראל סג"ל הוא מהעיתונאים החשובים בישראל והוא היה לחלק בלתי נפרד ממשפחת גלי ישראל ב-4 השנים האחרונות. אנו שמחים שהתכנים וסדר היום שאנו יוצרים בגלי ישראל גורמים לתחנות אחרות לרצות גם. אנחנו אוהבים את אראל ומאחלים לו המון בהצלחה".

"