באורות הושק מרכז ללימודי משפחה

בשבוע שעבר נערך כנס השקה למרכז לימודי משפחה בין אזורי

חדשות כיפה נדב פולק 04/06/17 20:01 י בסיון התשעז

באורות הושק מרכז ללימודי משפחה
ציפי ריין לאה ויזל חנה קטן אלי שינפלד יובל סיני, צילום: אולפני חן - צלמים

מאות השתתפו בכנס השקת מרכז ללימודי משפחה במכללת אורות ישראל שיעסוק באתגרי המשפחה בדורנו ויציע לציבור למידה והדרכה בתחומי המשפחה. 

המרכז מוקם בשני מרכזים : המרכז באלקנה לנשים תחת חסותן של ד"ר חנה קטן וד"ר ציפי ריין וברחובות לגברים תחת חסותם של הרב אלישע אבינר והרב אלי שיינפלד.
ועל הכל מפקחים במרץ ד"ר לאה ויזל ונשיא המכללה פרופ' יובל סיני.


הרב אלישע והרב שיינפלד. צילום: אולפני חן - צלמים


3 הדוקטוריות: ציפי ריין, לאה ויזל וחנה קטן. צילום:אולפני חן - צלמים


פרופ' יובל סיני.  צילום:אולפני חן - צלמים

בארוע ההשקה שוחחו הרב אלישע אבינר והרב אלי שינפלד על אתגרי החינוך המשפחתי בדורנו. הרב אבינר התייחס לתופעת החילון ואמר כי היא מגיעה גם בגלל אירועים לא פשוטים שחווים הילדים בבתיהם. 

בהמשך, הרבנית ד"ר חנה קטן וד"ר ציפי ריין שוחחו על חינוך לנשיות, זוגיות ויחסי אמהות ובנות. הרבנית קטן אמרה כי בדורנו שלא כמו בדורות קודמים אישה שואלת הרבה שאלות על הוייתה הרוחנית והגשמית כאחד ולכן צריך לתת לה מענה מלא שמבוסס על ערכי התורה. ד"ר ריין אמרה כי אישה צריכה בכל יום מחדש לבחור בבעלה,כמו שבכל פעם מחדש בחג השבועות היא בוחרת לקבל את התורה.

נשיא המכללה פרופ' יובל סיני אמר כי "בדורנו מוסד המשפחה מאותגר. מכללת אורות מבקשת להתמודד עם אתגרי השעה ולתת מענה חינוכי, ערכי מקצועי ותורני להיבטיה השונים של המשפחה. לשם כך הוקם במכללת אורות ישראל מרכז ייחודי, המרכז ללימודי משפחה".