טלטלה בקשת 12: בכיר בערוץ בדרך לתאגיד השידור הציבורי

עזיבתו המפתיעה של איל פאר, מנהל מחלקת הלקוחות של קשת 12 שכיהן בתפקיד במשך חצי שנה בלבד, עוררה הפתעה בערוץ. כעת פאר צפוי להצטרף לתאגיד השידור הציבורי

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/23 13:23 ט בתמוז התשפג

טלטלה בקשת 12: בכיר בערוץ בדרך לתאגיד השידור הציבורי
ערוץ 12, צילום: shutterstock

בשבוע האחרון קשת 12 נתקלו בפרישה מפתיעה. חצי שנה בלבד אחרי שהצטרף לערוץ כמנהל מחלקת הלקוחות, איל פאר הודיע על עזיבתו. לפני הגעתו לקשת 12 פאר שימש כמנכ"ל רדיו 103 FM במשך 7 שנים ולאחר מכן היה מנכ"ל העיתון "כלכליסט" במשך 4 שנים, ופרישתו מהערוץ לאחר חצי שנה בלבד ללא ספק עוררה פליאה.

איל פאר בדרך להיות סמנכ"ל השיווק והמכירות בתאגיד

על פי פרסום של דוד ורטהיים בוואלה, פאר עושה כעת דרכו לתאגיד השידור הציבורי. התפקיד החדש אליו מיועד לעבור הוא סמנכ"ל השיווק והמכירות בתאגיד, לאחר שנבחר מבין 70 פונים להתמודדות על התפקיד. המינוי עוד לא סופי, ובקרוב מועצת התאגיד תדון על כך באופן רשמי.

סמנכ"לית השיווק הקודמת של תאגיד השידור הציבורי, עירית שרמן צמח, עזבה לפני כשנה, ועד מינויו המסתמן של פאר מי שהחליף אותה כממלא מקום היה ישראל פריד.

לא העזיבה היחידה

נזכיר שרק לא מזמן ערוץ 12 חווה טלטלה דומה. אחת מהמגישות הבכירות של הערוץ, נטעלי שם טוב, החליטה לעבור למתחרים בערוץ 13 ולהוביל את מהדורת שישי בערוץ במקביל להגשת "המטה המרכזי" במוצאי השבת. מגישת חדשות 12 לשעבר הגיעה לערוץ כדי להחליף את אילה חסון, שעברה לא מזמן מרשת 13 לתאגיד השידור הציבורי.