נינט טייב תקועה בחו"ל - צילומי 'הכוכב הבא' עשויים להידחות

הצילומים לעונה החדשה של התכנית הפופולרית צפויים להתחיל בשבוע הבא, אך נינט, שאמורה להיות חלק מצוות השופטים, נמצאת כעת בחו"ל ללא יכולת להגיע לארץ. אם לא תוכל להגיע - צילומי התכנית יידחו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/21 12:22 כא בשבט התשפא

נינט טייב תקועה בחו"ל - צילומי 'הכוכב הבא' עשויים להידחות
נינט טייב, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מחכים לנינט. צילומי העונה החדשה של תכנית הריאליטי 'הכוכב הבא', צפויים להתחיל באמצע החודש, בעוד כשבוע וחצי. עם זאת, ייתכן כי הצילומים יידחו מאחר שאחת השופטות, הזמרת נינט טייב, נמצאת כרגע בחו"ל ללא יכולת לחזור, בזמן שנתב"ג סגור.

מ"כוכב נולד" ל"כוכב הבא" - שופטת חדשה מצטרפת לתכנית

על פי דיווח ב'ידיעות אחרונות', טייב שוהה כעת בחו"ל, וכל עוד השמים סגורים אין לה אפשרות לחזור ארצה. נכון לעכשיו, השמים אמורים להיפתח ב-7 בפברואר, בעוד ארבעה ימים, אך קיים סיכוי גבוה שבממשלה יחליטו להאריך את סגירת נתב"ג בתקופה נוספת, ובמקרה כזה לא תהיה לה יכולת לחזור ארצה.

על פי הדיווח, אם אכן תיתקע נינט בחו"ל, צילומי העונה החדשה של התכנית לא ייפתחו, והם יתעכבו עד לחזרתה ארצה של הכוכבת. בנוסף לנינט, שההודעה על הצטרפותה לצוות השופטים יצאה רק בחודש שעבר, יושבים בצוות קרן פלס, סטטיק ובן אל, אסף אמדורסקי, שירי מימון ואיתי לוי. 

את העונה ינחו רותם סלע ואסי עזר והיא צפויה לעלות במהלך 2021. בעקבות דחיית האירוויזיון, והתמודדותה של עדן אלנה גם השנה בתחרות השירה האירופית, הוחלט בהפקת התכנית על פרס מיוחד, כאשר לראשונה בתולדות תכניות המוסיקה בישראל - יוענק פרס של מיליון שקל לזוכה, אשר נועד לאפשר את התנעת הקריירה המוסיקלית.

כזכור בשנים האחרונות התגלו ופרצו ב״הכוכב הבא", כשרונות רבים בהם נטע ברזילי, יהונתן מרגי, אלה לי להב, אור עמרמי ברוקמן, רביב כנר ורבים אחרים שהפכו לאמנים מובילים ומוכרים בישראל.

"הכוכב הבא" היא ריאליטי המוסיקה המוביל בישראל עם ממוצע רייטינג של 19.9% ו-540 אלף צופים לעונתו הקודמת.