שאל את הרב

ללא נושא

חדשות כיפה הרב דוד סתיו 17/10/02 00:25 יא בחשון התשסג

שאלה

לס"י

לכבוד הרב דוד סתיו שליט"א

הנני בחור בן 20 התחתנתי לפני כ-6 חודשים (לאחר כשנה וכמה חודשים של היכרות עם בת זוגי) לאחרי הנישואין גיליתי דברים חמורים על בת זוגי של יידעו אותי, שיש לה בעיה שהיא לא משתלטת על עצמה בזמן ויכוחים, כנראה שזו מחלת נפש כפי שהבנתי מהאימא והבת לאחר החתונה, אחרי שחוויתי זאת על בשרי:

היא הייתה מרימה ידיים, מקללת, צורחת, זורקת דברים, שוברת דברים גם אם זה הוויכוח הכי קטן שיש, היא לא יכלה לסיים את זה בצורה טובה לא משנה כמה שהשתדלתי.

רוב הוויכוחים שלנו היו נגמרים בכך שהיא אוספת את הדברים שלה במזוודה ואומרת אני עוזבת/רוצה גט, היא אפילו קרעה את תעודות הנישואין שלנו מהרבנות, את שתיהן, שברה את התמונות הממוסגרות שלנו מהחתונה קרעה את האלבום תמונות של החתונה, רוקנה את כל ארון הבגדים שלנו, וכל זה לא קורה פעם ולא פעמיים, זה קרה כמעט כל פעם שאנחנו רבנו.

לאחר זמן היא החליטה שהיא לא רוצה לשים כיסוי ראש ולא נוח לה לשמור על טהרת הבית, נמאס לה שאני לומד תורה "הרבה" (בסה"כ דף יומי של 30 דק').

הלכתי עם הסיפור הזה לראש בית המדרש שלי שהוא גם היה הרב המקדש הוא דיבר איתה ואמר לי לסיים את זה כמה שיותר מהר כי יש משהו לא בסדר איתה.

כיום אני גרוש (לפני3.5 חודשים), ואני רוצה להתחתן שוב, כי בסך הכול למרות כל הקשיים של הנישואין, הצלחתי לעלות למעלות גבוהות בתורה וביראה. אני לא אוהב את חיי הרווקות אני רוצה להקים בית נאמן בישראל.

אבל עכשיו קשה לי מאד כל הרהורי העבירה שיש כי בסה"כ טעמתי טעם הנאה ועכשיו מאד קשה לי בלשון המעטה יותר מכל רווק אחר כי היה לי משהו ועכשיו אין ה' נתן וה' לקח יהי שם ה' מבורך

אני יודע שהכל לטובה ושזה תיקון שהייתי צריך לעבור קראתי הרבה מהתשובות שניתנו ע"י הרבנים באתר של "כיפה" לגבי הרהורי עבירה והעבירה עצמה אך לצערי אף אחת מהן לא נוגעת למצב שלי כי המצב שלי חמור על אחת כמה וכמה כי אני הרגשתי טעם הנאה בהיתר ועכשיו אנא אני בא אוי לי מייצרי ואוי לי מיוצרי כי אני מרגיש שאני בנפילה חופשית ללא מעצורים ושום עצה אינה מועילה לי גם כשאני מקיים את מאמר הגמ' מרעיבו משביעו אפילו אחרי שבוע של ניסיונות קשה לי על אחת כמה וכמה אני יודע שהתרופה היחידה לזה זה להיות נשוי שוב ולהמשיך בחלומי לבנות בית נאמן בישראל עפ"י טהרת הבית אך הדבר קשה מפני שקשה למצוא בחורה שתתחתן

תשובה


לכבוד השואל
שלום רב

הספור שלך נוגע ללב וכבר אמרו חכמינו שמזבח מוריד דמעות על בית המתפרק.
אין לנו אלא להרבות בתפילה ובהשתדלות שבמהרה תזכה לבנות בית של קיימא.

כתבות נוספות