שאל את הרב

יש לי בעיה.

חדשות כיפה הרב רפי פוירשטיין 04/06/03 15:16 ד בסיון התשסג

שאלה

על מנת להגדיר את השאלה אני צריכה לתת מעט רקע. אני בת 21 ההורים שלי התגרשו בהיותי בת שלוש בערך. אני גרה אצל אמא שלי, שלפני שנתיים התחתנה שנית.

לאחר תקופה מסוימת בעלה ( לא יודעת איך להגדיר את זה) התחלק על השכל או משהו והחל לדרוש דרישות מגוכחות של כסף מאיתנו (כלומר הילדים שזה אני ואחי) ואמר שלכאורה אנו גוזלים אותו והוא המפרנס אותנו מה שלחלוטין לא היה נכון. אמא שלי היא המפרנסת העיקרית. בכל אופן נקלענו למצב ריב קשה מאוד דברים הוטחו לכל עבר משני הצדדים עד כדי שבעלה החליט כי אנחנו הגורם לכך שהם על סף גירושין. הדבר נשנה כחמש פעמים בהפסקות. הדבר מקשה על החיים והופך אותם לבלתי נעימים בעליל. מצד אחד אנחנו מקבלים עצות ממי שנמצא בחוץ כן תורידו ראש תשתקו תנו לו להתפרק אבל מה איתנו מה עם הרגשות שלנו? האם זה צריך להיות על חשבננו כל פעם? ומה יקרה בפעם הבאה שהוא יתנפח? אני לא יודעת מה לעשות ודי מרגישה בקושי כי מצד אחד מה אני צריכה אותו על הראש לא היה לי מספיק עד כה בחיים? אבל מצד שני זו אמא שלי ואולי טוב לה וגם אני ואחי בעזרת השם נתחתן ולא נגור פה יותר. מה עלי לעשות?

סליחה על האריכות אך הנושא כאוב ופוצע אותי רגשית (וכבר הגעתי בפעמים קודמת למצב שבו התפללתי לה' שיקח אותי מהעולם הזה)

תודה מראש

תשובה

ב"ה

רוב שלומות ואור לך.
אינני יודע באיזו מסגרת חיים את.
אך אם את בשלב ביה"ס פני נא ליועצת ושתפי אותה בהתלבטויותיך.
אם לא - פני לרב הקהילה. במידה ואין לך למי לפנות - חזרי אלי ואנסה להפנות אותך לגורם שיוכל לשמוע את סיפורך בפרוטרוט ולייעץ לך כיצד לנהוג.
את זקוקה לייעוץ, גם לך ולאחיך מגיעים חיים של שלום חיים של ברכה.
בהצלחה רבה
רפי פוירשטין

כתבות נוספות