שאל את הרב

גלישה לאתרי סקס

חדשות כיפה הרב שמואל אליהו 14/10/02 22:35 ח בחשון התשסג

שאלה

מה הבעיה בגלישה לאתרים פרונוגרפים?

אל תביא לי פסוקים. אני רוצה להבין בשכל.

אני רוצה משהו חזק שיצליח לעצור אותי!!

אני מרגיש שזה לא זה - אני צריך כוח להתגבר.

עזור לי.

חילוני הומני

תשובה

בס"ד

מי שגולש לאתרים פרונוגרפים נעשה שותף סמוי לסחר הנשים!

מי שמבין שקניית סחורה גנובה היא עידוד ושותפות בגניבה – צריך להבין באותה מידה שגלישה לאתרי סקס מעודדת ניצול מחפיר של נשים ובחורות צעירות והפיכתם לשפחות מין.

בעבודתי כרב נתקלתי מספר פעמים עם האומללות של הנשים הללו שחייהם הרוסים כמעט ללא תקנה. רוב האנשים לא יודעים כי הנשים הללו נשחקות מהר מאוד בעבודה הנוראה הזו וכשהן נזרקות אחרי השימוש הן הרוסות לחלוטין. הן לא יכולות להקים קשרי של אהבה עם שום אדם. לא משפחה, בקושי ילדים. הרבה הרבה ייאוש, צער וכאב אין סופי.

הרוב מוחלט של הנשים המסכנות הללו לא מבזות את עצמן ברצון. אפילו הכסף לא היה מספיק משכנע את רובן הגדול של הנערות לעסוק בזנות עם לקוחות או מול מצלמות. כל פעם אנו שומעים מחדש על הרמאויות והנוכלות שבהן משכו את הנערות למלכודת הזו רק בכדי לספק תאוות בשרים מתעצמת של גברים בוגדנים.
אל תתפתו לחיוך שלהן. זה חיוך שנסחט באיומים ובמכות. גם סחר העבדים הכושים לא נעשה אף פעם ברצון העבדים, גם כשהעבד הנרצע חייך מפה לפה בשעת הגשת העוגה והקפה לאדון הנעלה.

זה לא סוד שכל אתרי האינטרנט מממנים את הוצאותיהם ממכירת פרסומת. מחיר כל פרסומת נקבע על פי מספר הכניסות של הגולשים השונים. כל גולש מעלה את ערך האתר בעיני המפרסמים, והכסף של הלקוחות והגולשים מממן את המשך הסחר המתועב הזה. זה "מסחר" שעולה ופורח מיום ליום ואנחנו במדינת ישראל מככבים בו במקום חשוב בצמרת - המקום שלישי בעולם.

לדברי מפכ"ל המשטרה קשה להלחם בתופעה כשיש דרישה כל כך חזקה מצד הלקוחות. גם מי שלא מסכים עם ההתנערות של המשטרה מאחריות – לא יכול לנער אחריות מעצמו. זו מלאכה קלה מידי להטיל את האשמה רק על המשטרה.
שלושת אלפי הפרוצות שמחכות במצרים על מנת להיכנס לארץ בדרכים לא חוקיות - פותו על ידי הסרסורים לבא לכאן רק בגלל הדרישה ל"בשר טרי". חלקן עומדות להתווסף לעשרת האלפים שכבר עובדות במקצוע הזה. חלקן עומדות להחליף את הסחורה הקודמת שהתבלתה מרוב ניצול.

כשאתה גולש במחשב שלך ונתקל בכתובת של אתר שכזה – אל תתפתה לגלוש אליו. כל כניסה שלך לאתר כזה מאמללת עוד ועוד נשים. אתה נעשה שותף לפשע המחריד הזה.
זה נכון שצריך להיות אדם בעל מוסר אישי חזק על מנת לעמוד בפיתוי. זה נכון כשאתה לבד לבד מול מסך המחשב אתה צריך הרבה כוח כדי לא להתפתות למחשבה שמזדחלת לאיטה ואומרת: "מה זה משנה עוד גולש אחד?".

אבל האמת היא שכל אחד משפיע!!.

אפילו אם רק חלק קטן שגלש יחליט לא להיכנע יותר לפיתוי הזה – עשוים להנצל חיים של צעירה אחת, וחיים של כל אחת –הם עולם ומלואו.

רבים יותר שיתגברו על יצרם – יביאו לעולם הרבה שמחה. הרבה אור, טובה וברכה.

כתבות נוספות