ניהול מוניטין אישי - לא חייבים להיות אנשי ציבור בכירים!

לא רק פעילי ציבור ואנשי עסקים בכירים צריכים להיות מודאגים מהתדמית שלהם באינטרנט, גם האזרח הפשוט אמור לפעול עבור המוניטין האישי שלו, בטח לקראת ראיונות עבודה. אז איך עושים את המיתוג האישי? כל הפרטים בכתבה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/02/21 18:03 ד באדר התשפא

ניהול מוניטין אישי - לא חייבים להיות אנשי ציבור בכירים!
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

ניהול מוניטין זה למעשה מיתוג אישי חכם באינטרנט. בשנים האחרונות הפך גוגל לכלי חשוב ביותר בקבלת החלטות לגבי ניהול מוניטין אישי בין אם זה לגבי אנשי ציבור בכירים, חברות גדולות וגם אנשים פרטיים. על מנת לקבל מידע לקבל אנשים פרטיים ניתן לעשות חיפוש קצר בגוגל ולגלות מידע רב על על אותו אדם, מידע אשר עשוי להכריע לגבי קבלתו בין אם זה לעבודה או לביצוע עסקים ועוד.

מהו ניהול מוניטין אישי?

ניהול מוניטין אישי הוא ניהול אשר מתבצע בגוגל וברשתות חברתיות שונות. הוא כולל תכנים שונים שבהם האזכורים לגבי אותו אדם הם שליליים ועשויים להשפיע על הקריירה והפרנסה של אותו אדם. פסקי דין שליליים עם שמו של האדם המעורב, ביקורות שליליות, כתבות לא שליליות ולא מחמיאות באתרי החדשות ואף תמונות בגוגל הם אחד הדברים שמשפיעים על ניהול המוניטין האישי. כלומר מיתוג שלילי הוא מיתוג שלא עושה טובה לאותו אדם ויש לשנות אותו בצורה דרסטית.

מהו מיתוג אישי?

מיתוג אישי הוא מיתוג מחדש לאותו אדם באמצעות תדמית תקשורתית חיובית ואוהדת. מיתוג זה נעשה באמצעות יצירת רושם ח חיובי על אותו אדם, בין אם זה בכתבות באתרי חדשות גדולים, אתרים שונים, רשתות חברתיות, תמונות מחמיאות וחיוביות ועוד.

מדוע יש צורך לעשות מיתוג אישי באינטרנט?

הרשתות החברתיות, אתרי החדשות הגדולים ואתרים אחרים גרמו לכך, שיש מידע רב על אותו אדם שאנו מחפשים. מידע זה יכול לשרת את החברה או האדם שמחפש זאת, כך שהשפעתה לגבי החלטות שונות לגבי אותו אדם תלויות ברשתות החברתיות ובאתרים שונים. כך שאם אותו אדם יש לו תדמית שלילית ואזכורים שליליים הם יכולים להשפיע על קבלת ההחלטה. לכן במצב כזה, חשוב לפנות לחברה מקצועית ומנוסה ולבקש ניהול מוניטין אישי ומיתוג אישי באינטרנט מחדש. באמצעות ניהול מוניטין אישי ומיתוג אישי מחדש, ניתן לקבל תוצאות חיוביות על אותו אדם ולשנות את השפעת ההחלטות של חברות שונות.

חשיבות האזכורים השליליים והשפעתם על המוניטין האישי

האזכורים השליליים בגוגל כוללים משקל כבד והרסני בשמו של האדם. ככל שיש יותר תוצאות ואזכורים שליליים במנוע החיפוש כך התדמית של אותו אדם היא שלילית יותר. כלומר על מנת שתהיה תדמית חיובית צריכים להיות פחות אזכורים שליליים. אזכורים שליליים יכולים להיות: פסקי דין מאתרי משפט, ארכיון תוצאות והליכי משפט, ביקורות שליליות בגוגל על עיסוקכם, כתבות שליליות באתרי חדשות גדולים ומוכרים, אתרים המכילים מידע שלישי, דפים ופוסטים שליליים ברשתות החברתיות השונות ועוד הם חלק ניכר מניהול המוניטין האישי. לכן על מנת לשנות אותם חשוב להיעזר בשירותי חברת ניהול מוניטין מקצועית ומנוסה שתגרום לאותם אזכורים שליליים להידחק לצד ובמקומם לתת אזכורים חיוביים.

כיצד ניהול מוניטין עוזר לאנשים פרטיים?

באמצעות ניהול מוניטין אישי המותאם לצרכי הלקוח והכולל תוצאות שליליות, ניתן לבנות מיתוג אישי הכולל תוכנית אסטרטגית הדוחקת את התוצאות השליליות של אותו אדם פרטי ויוצרת מוניטין חיובי חדש תוך כדי תהליך דיסקרטי ומקצועי שעובר הלקוח.

מלבד הפעלות השונות להדיפת האזכורים השליליים, ניתן לקבל יותר ויותר אזכורים חיוביים בהתאם לפעולות השונות, כך שבסופו של דבר אין זכר לאזכורים השליליים ויש יותר משקל לאזכורים החיוביים. כלומר ניהול המוניטין האישי והמיתוג האישי שעובר הלקוח גורמים לו למוניטין חיובי, חזק ובולט בעת החיפושים במנוע הגוגל.

למה חשוב להדחיק את האזכורים השליליים כמה שיותר מהר?

שינוי האזכורים השליליים והטיפול בהם עוזרת עד מאוד במוניטין החדש של האדם הפרטי. ככל מטפלים בהם מהר ומבצעים פעולות שונות לאזכורים חיוביים כך ניתן לגרום למנוע גוגל להתעלם מהאזכורים השלישיים ולהתמקד בחדשים. כך שאם מחפשים מידע על מישהו מסוים ישר עולה מידע חיובי ולא שלילי. דבר זה משפיע רבות על מחפש המידע ועל החלטותיו העתידיות, בין אם זה קשור לתעסוקה, קריירה, לימודים ועוד.

יתרונות ניהול מוניטין אישי לאנשים פרטיים

באמצעות ניהול מוניטין אישי ומיתוג אישי תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים:

יצירת תדמית חיובית- באמצעות פעולות שונות ניתן לדחוק את האזכורים השליליים ברשתות החברתיות, אתרי חדשות גדולים ומוכרים ועוד. יצירת תדמית חיובית תעזור להציג את האדם באור שונה וחיובי וליצור רושם חיובי על הצד שני.

קבלת החלטה חיובית ומתאימה- הודות לתדמית החיובית שמציג האדם ניתן לקבל החלטה

מתאימה ולא לפסול את המועמד על ההתחלה. זה יכול להיות קבלה לעבודה, בעייני קריירה ועוד.

פעולות חיוביות לחיזוק המוניטין- הודות לפעולות החיוביות השונות והאסטרטגיה המתאימה ניתן לחזק את המוניטין האישי ולמתג את האדם בצורה הטובה ביותר, תוך תקופה קצרה.

יותר אזכורים חיוביים- באמצעות יותר אזכורים חיוביים כגון: כתובות חיוביות, תמונות ותוכן ברשתות החברתיות, מחיקת פסקי דין שליליים ועוד ניתן לגרום לגוגל לאזכר את אדם בצורה חיובית במקום בצורה שלילית.

יתרונות אלה הופכים את השימוש בניהול מוניטין אישי ומיתוג אישי לאחד הכלים החשובים והמשפיעים ביותר במיוחד שמדובר על קריירה, קבלה לעבודה, תפקיד נחשק ועוד.

-----

חברת “ניהול מוניטין” קיימת משנת 2015 ומתמחה בניהול מוניטין לאנשים פרטיים, אנשי ציבור, וארגונים. הצוות שלנו מטפל בניהול המוניטין הדיגיטלי של חברות ציבוריות או מסחריות, מנכ”לים, פוליטיקאים, סלבריטאים, עורכי דין, יזמי נדל”ן, שחקנים, ספורטאים ועוד..

טלפון: 073-7755336

מייל: monitincoil@gmail.com