אופיר סופר נגד בוגי: "רמטכ"ל משלב ידיים עם תומכי טרור?"

אופיר סופר יוצא נגד בוגי ומה שמסתמן כשילוב ידיים עם הרשימה המשותפת. סופר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "לקום בוקר אחד ולגלות שאתה הרמטכ"ל משלב ידיים עם תומכי טרור?! יום שחור ועצוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/20 10:09 י באדר התשפ

אופיר סופר נגד בוגי: "רמטכ"ל משלב ידיים עם תומכי טרור?"
ח"כ אופיר סופר, צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן

שיתוף הפעולה ההולך ונרקם בין רשימת כחול לבן לרשימה המשותפת לא משאיר את הח"כים מימין אדישים, וח"כ אופיר סופר תקף הבוקר (ו) בחשבון הטוויטר שלו את הסמן הימני בכחול לבן, משה בוגי יעלון. "כלוחם וכמפקד השקעתי את מיטב שנותי להגנה על מדינת ישראל מפני רוצחי ילדים ושהידים מטורפים. בחלק נכבד מהשנים אתה בוגי, היית המפקד. אני זוכר היטב את ההרצאה המיוחדת שלך למ"פים. לקום בוקר אחד ולגלות שאתה הרמטכ"ל משלב ידיים עם תומכי טרור?! יום שחור ועצוב". 

דברי סופר נכתבים כתגובה לציוץ שפרסם בוגי לפני שבוע וחצי, בו כתב שלא ישתפו פעולה עם מי שדורשים להעמיד אותם לדין בהאג: "אנחנו תחת מתקפה של שקרים. אתה חושב שאני כרמטכ״ל לשעבר, ועוד שני רמטכ״לים - כשהרשימה המשותפת דורשת להעמיד אותנו לדין בהאג כפושעי מלחמה, נשתף איתם פעולה? לא נכניס אותם לקואליציה ולא נסתמך עליהם!".

אתמול בבוקר אמר יו"ר הרשימה המשותפת עודה שהם מחכים להתפתחויות. "בינתיים אנחנו מחכים לבני גנץ... לא נוותר על זה שאנחנו קבוצה לגיטימית בפוליטיקה. מדברים על זה שיש פלונטר - מבחינתי יש הזדמנות להכיר בנו, להיות חלק לגיטימי ולהשפיע בפוליטיקה".

בכחול לבן מתלבטים אם בכל זאת להקים ממשלת מיעוט זמנית כדי להימנע מבחירות. בכירים ברשימה אומרים כי "אם נתניהו יגיע לבית המשפט, השותפים שלו יבינו שראש ממשלה הוא כבר לא יהיה".