הליכוד נגד בנט: "תופס טרמפ על תכנית המאה" | ימינה: "לא ניגרר לירי בנגמ"ש"

במפלגתו של ראש הממשלה מתדרכים הבוקר נגד שר הביטחון, שקרא להחיל ריבונות בהקדם, וטוענים כי ההצהרות שלו גורמות נזק: "לא מכיר את הפרטים ולא את המהלכים הדיפלומטיים מול הממשל האמריקאי". בימינה הגיבו: "לא ניגרר לשיח של ירי בנגמ"ש

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 09/02/20 08:12 יד בשבט התשפ

הליכוד נגד בנט: "תופס טרמפ על תכנית המאה" | ימינה: "לא ניגרר לירי בנגמ"ש"
נפתלי בנט;, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

הליכוד נגד בנט. לאחר ששר הביטחון קרא אמש (מוצ"ש) לנתניהו, בעקבות נאומו במעלה אדומים, להחיל ריבונות באופן מיידי, במפלגתו של ראש הממשלה יוצאים הבוקר נגד יו"ר ימינה, וטוענים כי הוא מנסה לתפוס טרמפ על 'תכנית המאה', וכי ההצהרות שלו גורמות נזק.

"בנט מנסה לתפוס טרמפ על תכנית החלת הריבונות, שראש הממשלה נתניהו הביא ב-3 שנות עבודה עם הנשיא טראמפ". אומרים הבוקר בליכוד, והוסיפו לעקוץ את שר הביטחון: "בנט לא מכיר את הפרטים ולא את המהלכים הדיפלומטים מול הממשל האמריקאי".

לדברי אותם גורמים, "האמירות שלו רק מסכנות את החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו מקדם בתיאום ובהסכמה עם האמריקאים". עוד מסרו בליכוד כי "בזמן שבנט מנהל שיחות צד עם בני גנץ שיהיה תלוי באחמד טיבי, מלאכת המיפוי כבר בעיצומה והחלת הריבונות תושלם תוך זמן קצר".

בנימין נתניהו.

נתניהו נואםצילום: תומר נויברג, פלאש 90

בתגובה לדברים אמרו הבוקר בימינה כי "לא ברורה לנו להיטותו של נתניהו לירות בנגמ"ש ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר שלו בהווה ובעתיד - הציונות הדתית. אין לנו כוונה להיגרר לשיח הזה. נמשיך להוביל קמפיין חיובי וענייני, לדרוש ריבונות כאן ועכשיו, ולקדם את האינטרסים החשובים של מדינת ישראל".

כזכור, בעקבות נאום ראש הממשלה אמש במעלה אדומים, בו אמר כי החלת הריבונות תגיע רק אחרי הבחירות, כתב בנט בטוויטר כי "לעולם לא יהיה רגע יותר מתאים להחלת הריבונות בארצנו. אני קורא לראש הממשלה נתניהו להביא את החלת הריבונות ביהודה ושומרון להצבעה מיידית בממשלה". 

עוד כתב בנט: "ראש הממשלה, אנחנו נהיה לימינך! ללא ריבונות נקבל מדינת טרור פלסטינית שבירתה ירושלים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן