נתניהו על יאיר גולן: "ירד מהפסים"

לאחר שהח"כ מהמחנה הדמוקרטי האשים את הימין בגל הטרור, וטען כי "היסטריית הסיפוח הלהיטה את השטח", ראש הממשלה יצא למתקפה עליו. גם בימינה הגיבו: "המחיש שוב את הסכנה של ממשלת שמאל-ערבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/20 21:22 יא בשבט התשפ

נתניהו על יאיר גולן: "ירד מהפסים"
נתניהו עם יאיר גולן, בזמן שכיהן כסגן הרמטכ"ל, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ח"כ יאיר גולן (המחנה הדמוקרטי), המועמד ברשימת העבודה-גשר-מרצ לכנסת, האשים הערב (ה') בחדשות 13 את הימין באחריות לגל הטרור המתגבר בימים האחרונים. גולן נשאל "האם הימין אחראי לגל הטרור?", והשיב: "צר לי לומר - כן". עוד הוסיף סגן הרמטכ"ל לשעבר כי "יותר מתוכנית טראמפ - היסטריית הסיפוח הלהיטה את השטח".

"כל ההצהרות, זו פשוט חוסר אחריות. נתניהו יודע שאי אפשר לצאת עם יוזמת סיפוח וכל ההכרזות הללו נועדו לקושש קולות לקראת הבחירות. זהו חוסר אחריות לאומית". הוסיף גולן.

בתגובה לדברים אמר ראש הממשלה נתניהו, שהשתתף הערב במספר כנסי בחירות ברחבי הארץ, כי גולן "ירד מהפסים". גם בימינה תקפו את גולן בעקבות הדברים ואמרו כי ''יושב באולפן איש שמאל קיצוני ש׳מזהה תהליכים׳ בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים. יאיר גולן המחיש הערב שוב את הסכנה של ממשלת שמאל-ערבים. יאיר גולן - תתבייש".

לאחר המתקפה עליו הגיב גולן ואמר: ''כשמי שאומר את האמת מיד מתויג כ'חולה נפש' אין פלא שכולם שותקים. ביבי, בנט, אולי אני לא בדיוק איש השמאל שהתרגלתם אליו, אבל אותי צעקות ההיסטריה מימין לא יפחידו, אני אמשיך להגיד את האמת".