אחמד טיבי מלגלג: "פתאום כולם נגד המתנחלים"

לאחר שתומכים מובהקים של ראש הממשלה נתניהו, כמו שמעון ריקלין ואראל סג"ל, תקפו את הציונות הדתית והמתנחלים על אי תמיכתם בו, ח"כ טיבי צייץ בסרקזם כי סוף סוף כולם הבינו שהוא צודק

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/19 17:22 ה בכסלו התשפ

אחמד טיבי מלגלג: "פתאום כולם נגד המתנחלים"
ח"כ אחמד טיבי, צילום: פלאש 90

נתניהו נגד המתנחלים? הבוקר (ג') פורסם כי יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, וראש מועצת יש"ע לשעבר חננאל דורני, הביעו תמיכה בח"כ גדעון סער, או לפחות בדרישתו לקיום פריימריז בליכוד. בעקבות כך החלו התקפות, בעיקר ברשתות החברתיות, כלפי אנשי ההתיישבות ואנשי הציונות הדתית, על כך שלא שמרו נאמנות לנתניהו.

בין השאר הגיעה הביקורת מכיוונם של תומכי נתניהו בתקשורת וברשתות החברתיות כמו שמעון ריקלין ("הפניית העורף של חלק מהמתנחלים לנתניהו בשעתו הקשה היא מעשה שלא יעשה") ינון מגל ("מרגיש מובך מהפניית העורף של חלק מהמתנחלים כלפי נתניהו") אראל סג"ל, ארז תדמור ונוספים.

לאחר מכן, ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), צייץ בסרקזם כי פתאום גם בימין הבינו כי הצדק איתו: "‏אין צדק בעולם, שנים אני מדבר נגד המתנחלים. רק יוסי דגן פוזל לכיוון של גדעון סער ופתאום כל הביביסטים מצטרפים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן