ליברמן: "לא נצטרף לממשלה צרה ולא לממשלת מיעוט"

"כל ממשלה אחרת חוץ מאחדות תתקשה לתפקד. זה יהפוך למסע הישרדות משבוע לשבוע", והבהיר כי מפלגתו לא תצטרף לממשלה עם החרדים ולא לממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/19 13:03 כב בחשון התשפ

ליברמן: "לא נצטרף לממשלה צרה ולא לממשלת מיעוט"
ליברמן, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

11 שעות לפני תום המנדט של יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בהצהרה מיוחדת. "כל ממשלה אחרת חוץ מאחדות תתקשה לתפקד. זה יהפוך למסע הישרדות משבוע לשבוע".

ליברמן האריך בדבריו, והאשים את נתניהו, גנץ, הח"כים החרדים והח"כים הערבים, אך לא הציע פתרון למוצא מן הסבך. לדבריו "כל מה שאנחנו רואים זה דרך בטוחה לבחירות נוספות".

"עשיתי כל מאמץ והפכתי כל אבן ע"מ להגיע לממשלת אחדות לאומית ליברלית", פתח ליברמן את הצהרתו, "עשינו עבודה שקטה ומכובדת. אנחנו לא מוכרים עקרונות בשביל כסאות גם אם הוא הכי מרופד".

על חוסר ההסכמות בין ראש הממשלה נתניהו לבני גנץ האשים ליברמן: "אם נתגלגל לבחירות, זה בגלל היעדר מנהיגות. אחד לא קיבל את מתווה הנשיא והשני לא היה מוכן להיפרד מהגוש החרדי-משיחי שלו".

בהמשך עבר יו"ר ישראל ביתנו לתקוף את הח"כים החרדים והח"כים הערבים, והאשים אותם בהקמת 'קואליציה אנטי-ציונית': "אתמול גפני משבח את טיבי בשיר הלל והיום טיבי משבח את גפני. הימים של הרב רביץ עברו. החרדים הפכו לאנטי ציונים, מי שראה את הרבי מסאטמר מחלק מיליוני דולרים נגד הציונות".