השופט מלצר קבע: ספירה חוזרת של קולות החיילים

יו"ר ועדת הבחירות נענה לדרישת הימין החדש והחליט, לפנים משורת הדין, לבצע ספירה מחודשת של 300 קלפיות בהן הייתה הצבעה במעטפות כפולות של קולות החיילים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/19 19:15 ט בניסן התשעט

השופט מלצר קבע: ספירה חוזרת של קולות החיילים
השופט חנן מלצר, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

מאמץ אחרון בימין החדש להשתחל לכנסת ה-21. יו"ר ועדת הבחירות נענה לבקשת השר נפתלי בנט ואפשר לו "לפנים משורת הדין" לבצע בדיקה מחודשת ב-300 קלפיות בהן הייתה הצבעה במעטפות כפולות לאור הטענות שהתוצאות שגויות. הבדיקה נעשית בפיקוח של ועדת הבחירות ובנוכחות עורכי דין שמייצגים את הימין החדש. 

מאז הכרזת תוצאות האמת על ידי וועדת הבחירות, שקבעו כי הימין החדש לא עוברת את אחוז החסימה, ואינה תכנס לכנסת הבאה, טענו בימין החדש כי ישנם אי סדרים רבים שגרמו להפסד קולות למפלגה הצעירה, כאשר חסרים להם 1400 קולות בלבד. 

נפתלי בנט, יו"ר הימין החדש, ביקש מהשופט מלצר לקיים ספירה מחודשת של קולות החיילים שהגיעו במעטפות הכפולות. לבקשתו הצטרפו חבר הועדה דוד ביטן שהפציר ביו"ר לפסוק לטובת הימין החדש.

למרבה ההפתעה גם בצלאל סמוטריץ', הצטרף למבקשי הספירה החוזרת, למרות שבמידה והימין החדש אכן יכנס, הדבר יגרע מנדט אחד מאיחוד מפלגות הימין, והם יעמדו על 4 מנדטים בלבד. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן