דרעי: נמליץ על נתניהו

בכחול לבן חגגו לאחר פרסום המדגמים, אך עד כה נראה כי נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה, והוא כבר נערך בהתאם, ושוחח עם ראשי מפלגות הימין. יו"ר ש"ס דרעי, שמפלגתו הפתיעה עם 6-7 מנדטים, הודיע כי ימליץ על נתניהו. ליברמן סירב לומר על מי ימליץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/04/19 23:08 ד בניסן התשעט

דרעי: נמליץ על נתניהו
דרעי וליברמן, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

מי ירכיב את הממשלה? יו"ר כחול לבן, בני גנץ, מיהר להכריז על ניצחונו בבחירות לאחר פרסום תוצאות המדגמים, אך עד כה לא נראה שיש לו יכולת להרכיב ממשלה. יו"ר ש"ס, אריה דרעי, שמפלגתו הפתיעה את הסוקרים וקיבלה, לפחות על פי תוצאות המדגמים 6-7 מנדטים, הודיע כי ימליץ על נתניהו לנשיא, ולפי מספר דיווחים אף סירב לשוחח הערב עם בני גנץ.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שמפלגתו מתנדנדת על סף אחוז החסימה על פי המדגמים, אמר הערב כי אף אחד לא יכול לדעת מה יהיו תוצאות האמת. לדברי ליברמן: "עדיין מוקדם להתחיל בהפקת לקחים. אני לא סומך על המדגמים - אנשים איבדו אמון בסקרים".
יו"ר ישראל ביתנו סירב לומר על מי ימליץ לראשות הממשלה, ועל פי דיווח בחדשות 12 סירב לשוחח גם עם נתניהו וגם עם בני גנץ.

יו"ר כולנו משה כחלון, אמר לאחר פרסום תוצאות המדגמים: "רה"מ התקשר אליי, שוחחנו וסיכמנו להיפגש אחרי תוצאות האמת - ולא דקה אחת לפני". עוד אמר שר האוצר בנאומו: "אני חלק מהמחנה הלאומי. דרישתי לתיק האוצר בתוקף".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן