בנט: "יש לנו סבלנות. הימין החדש תעבור"

ראשי הימין החדש נפגשו עם פעיליהם לאחר פרסום תוצאות המדגמים, לפיהם מפלגתם מתנדנדת על סף אחוז החסימה, והבטיחו כי הימין החדש תהיה בכנסת: "מפלגת הימין החדש תעבור ותעבור יפה, רק סבלנות.  אנחנו בטוחים בצדקת דרכנו, יצאנו לדרך ארוכה, יש לנו סבלנות ואורך רוח"

חדשות כיפה משה ויסטוך, יהונתן קליין, חדשות כיפה 09/04/19 22:40 ד בניסן התשעט

בנט: "יש לנו סבלנות. הימין החדש תעבור"
בנט ושקד, צילום: יוסי זליגר פלאש 90

דברי שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט בשיחה עם הפעילים במטה, לאחר פרסום תוצאות המדגמים, המנבאים כישלון לימין החדש, ואולי אפילו אי מעבר של אחוז החסימה: ״תודה ענקית לפעילים המדהימים של הימין החדש. אנחנו עברנו יחד שלושה חודשים של מרתון והמרתון עוד בעיצומו. חברים, אל תיפול רוחכם. מנהיגות נבחנת ברגעים קשים, לא כשקל. יש לנו סבלנות, אמונה גדולה ועצבים מברזל. אנחנו דואגים לחיילים, ואתם תראו שהחיילים ידאגו לנו. מפלגת הימין החדש תעבור ותעבור יפה, רק סבלנות. אנחנו בטוחים בצדקת דרכנו, יצאנו לדרך ארוכה, יש לנו סבלנות ואורך רוח. אנחנו מאמינים בדרך הזו ואנחנו נצליח. אתם, הפעילים ואנשי הרשימה, אתם הקבוצה הטובה ביותר במדינת ישראל, ואנחנו נצליח״.

איילת שקד אמרה: "אני בטוחה שנעבור ונעבור יפה. התחלתי את העבודה במערכת המשפט ויש לי עוד הרבה עבודה. יחד נצליח להגיע ליעדים שרצינו - גם אם זה יקח יותר זמן"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן