שרת התחבורה: מירי רגב

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/20 20:49 כ באייר התשפ

ראש הממשלה נתניהו: "אני שמח לבשר הערב כי שרת התרבות והספורט מירי רגב נענתה לבקשתי להיות שרת התחבורה והתשתיות הלאומיות של מדינת ישראל ושרת החוץ הבאה של מדינת ישראל בחלק השני של כהונת הממשלה. השרה רגב קיבלה על עצמה את אחד התפקידים המשמעותיים והמשפיעים ביותר על חיי האזרח והכלכלה. רגב עושה היסטוריה בכך שתהא האישה הראשונה בממשלות ישראל שתכהן בתפקיד שרת התחבורה.

מירי רגב הוכיחה כבר במשרד התרבות והספורט שהיא יודעת לחולל רפורמות אדירות ופורצות דרך.בנוסף החלטתי כי בעוד שנה וחצי השרב רגב תיכנס לתפקיד שרת החוץ של מדינת ישראל. אחד התפקידים הבכירים והחשובים ביותר בהנהגת המדינה. השרה רגב תשמש כחברה מן המניין בקבינט המדיני ביטחוני. תשמש כשרה הממונה על מרכז ההסברה, וכמו כן תכהן בוועדה למינוי שופטים".

לכתבה המלאה

השרה מירי רגב:"בתום 5 שנים בהם כיהנתי כשרת תרבות ספורט הובלתי את מהפכת הצדק התרבותי וצדק חלוקתי בתחום התרבות והספורט, אני נכונה לאתגר הלאומי הגדול שהוצע לי על ידי ראש הממשלה, נתניהו ונכונה להוביל שינויים פורצי דרך בתחום התחבורה והתשתיות הלאומיות והמאבק בתאונות הדרכים. כמו כן העובדה שאכהן גם שרת החוץ הבאה של ישראל היא כבוד גדול ואני אפעל לייצג נאמנה את האינטרסים של מדינת ישראל ואפעל לביצור מעמדה של ישראל בזירה הבין לאומית. אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו על האמון בי ומאחלת הצלחה גדולה לממשלת ישראל"