לראשונה: פורום בעלי עסקים לפיתוח אזור התעשייה שער בנימין

מועצה אזורית מטה בנימין כינסה מפגש ראשון מסוגו של פורום פיתוח כלכלי לאזור התעשייה שער בנימין, בהשתתפות עשרות בעלי עסקים ממגוון תחומים, אשר הגיעו במטרה לקדם ולפתח את אזור התעשייה המרכזי באזור. 

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/19 18:52 ג בטבת התשפ

לראשונה: פורום בעלי עסקים לפיתוח אזור התעשייה שער בנימין
צילום: דוברות בנימין

מועצה אזורית מטה בנימין קיימה אמש (ב') במבנה החברה לפיתוח מטה בנימין כינוס ראשון של פורום פיתוח כלכלי לאזור התעשיה שער בנימין. בכינוס השתתפו עשרות בעלי עסקים ממגוון תחומים, אשר הגיעו במטרה לקדם ולפתח את אזור התעשייה המרכזי באזור. 

להקמת הפורום קדמה עבודת שטח ומפגשים עם בעלי עסקים באזור התעשייה. הפורום הוקם לאחר הבנת הצרכים והאתגרים העומדים בפני העסקים, בקידום שרון קליף, מנהלת קידום עסקים במועצת בנימין, יחד עם ראש המועצה ישראל גנץ ובשיתוף פעולה מלא של משרד הכלכלה. 

בין היתר הוחלט כי רועי דינוביץ ינהל את הפורום והמפגשים ממוקדי מטרה לקדם ולאפשר את הגדלת העסקים לרווחת תושבי בנימין.

צילום: דוברות בנימין

במהלך הכינוס הועלו סוגיות שונות ובהן התרחבות אזור התעשייה, פתיחת עסקים ותחומים נוספים, יצירת מוקדי עניין שיימשכו קהלים נוספים ועוד. בסוף הכינוס, סיכמו המשתתפים על המשך עבודה משותפת והכנה לקראת המפגש הבא.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ השתתף בכינוס, שיבח את בעלי העסקים וסיפר על הדגש שהמועצה נותנת על הפיכת בנימין לחממה שמעודדת עסקים וקרקע פוריה להתפתחות העסקים באזור. גנץ הוסיף לבעלי העסקים שבידיהם כרגע ניתן המנדט להשפיע על כל מה שעתיד להתפתח בשנים הקרובות באזור התעשייה.

שרון קליף, מנהלת קידום עסקים במועצת בנימין סיכמה את האירוע: "שמחה שהצלחנו לגייס את משרד הכלכלה מצד אחד ואת בעלי העסקים בבנימין מן הצד השני למטרה משותפת מתוך הבנה ששער בנימין הוא יעד אסטרטגי שעשוי להיות מוקד משיכה לעסקים וללקוחות רבים ולקדם את איכות החיים בבנימין. אני מודה לבעלי העסקים שהתגייסו למטרה המשותפת ובטוחה שהפורום יביא ברכה לכולם."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן