שלושה מאבטחים במעון ראש הממשלה ועובד בבית הנשיא חלו בקורונה

ממשרד ראש הממשלה מסרו כי נתניהו לא נמצא בקרבתם ולכן לא נדרש להיכנס לבידוד. השלושה עובדים במתקנים שונים במעון ונמצאים רחוק מראש הממשלה עצמו. גם בבית הנשיא נמצא עובד שנדבק בנגיף, ריבלין לא ייכנס לבידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/20 21:00 כא בסיון התשפ

שלושה מאבטחים במעון ראש הממשלה ועובד בבית הנשיא חלו בקורונה
לא יכנסו לבידוד. ריבלין ונתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שלושה מאבטחים במעון ראש הממשלה נמצאו חיוביים לנגיף קורונה, השלושה נמצאים במתקנים מרוחקים מחוץ למעון עצמו. הגילוי הגיע עם בדיקה שגרתית הנעשית במעון לראש הממשלה ומשפחתו, וכן לכלל צוות העובדים במעון. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נמצא שלילי לנגיף באותה הבדיקה.

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי נתניהו אינו נדרש לבידוד וכי נמצא כאמור שלילי לנגיף. . בוצעה חקירה אפידמיולוגית ובדיקות לכל צוותי האבטחה ששהו בסביבתם, ולמעט אותם שלושה מאבטחים כל היתר נמצאו שליליים גם כן. 

מדוברות בית הנשיא נמסר גם כן כי במהלך השבת הועברה אל בית הנשיא הודעה בדבר עובד שנמצא חיובי לקורונה. לאחר התייעצות מול הגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות באשר לעובדים נוספים שידרשו בבידוד וההשלכות הרלוונטיות על נשיא המדינה. הוחלט כי הנשיא ראובן ריבלין לא נדרש להיכנס לבידוד הפגישות שהיה צריך לקיים מחר יידחו למועד אחר.

מהלשכה נמסר: "בהתאם להתייעצות זו, תושבת מחר עבודת בית הנשיא וייערכו חיטוי ובדיקות נדרשות. משרד הבריאות מלווה את בית הנשיא באופן צמוד במסגרת החקירה האפידמיולוגית ובמתן הנחיות להמשך"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן