הרב שטרן לשר רפי פרץ: "עמדת במבחנים לא פשוטים"

עם כניסתו לתפקיד כשר לענייני ירושלים, נפגש הרב רפי פרץ עם רבה של ירושלים הרב אריה שטרן. השניים נפגשו במטרה לברך את הרב פרץ על כניסתו לתפקיד: "שתביא תועלת ממשית לאינטרסים של הציונות הדתית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/20 18:39 כג באייר התשפ

הרב שטרן לשר רפי פרץ: "עמדת במבחנים לא פשוטים"
הרב רפי פרץ והרב אריה שטרן, צילום: ללא

השר לענייני ירושלים ומורשת הנכנס, הרב רפי פרץ, נפגש היום (א') עם הרב הראשי לירושלים, הרב אריה שטרן, לקראת כניסתו לתפקיד. מחר השר ייפגש עם הרב הראשי הרב שלמה עמאר. השר התברך על ידו וקיבל את ברכתו להצלחה בתפקידו החדש.
 
הרב אריה שטרן אמר בפגישתם: " אני רוצה לברך אותך, כל אשר תעשה – תצליח. יהיה ה' בעזרך. זכינו שאחד הדברים היפים בירושלים, שרואים בה את הקדושה שמשפיעה על כל הארץ. הרב רפי עמדת במבחנים לא פשוטים. לא נגררת למחלוקת אישית והשמצות. זה דבר שהוא ראוי, שאלו שלום ירושלים, בלי מחלוקות. שבאמת תצליח, שתביא תועלת ממשית לאינטרסים של הציונות הדתית. ברבנות, בדיינות ובמוסדות. אני בטוח שדבריך יביאו תועלת רבה. ברוך תהיה".

השר רפי פרץ אמר: "בהתרגשות גדולה, ביום השבעתי לשר לענייני ירושלים, בחרתי לבוא אליך, לרב הראשי של ירושלים, ובהמשך אפגש עם הרב עמאר. בצניעות ובענווה גדולה אני בא לקבל את ברכת הרב. ירושלים כעיר שחוברה לה יחדיו, עיר העושה כל ישראל חברים"