בשורה למתחתנים: משרד הבריאות מתכנן לפתוח גני אירועים החל משבוע הבא

בהמשך להקלות שפתחו את המשק באופן חלקי, במשרד הבריאות שואפים לפתוח כבר בשבוע הבא את גני האירועים הפתוחים להתקהלות של עד 100 משתתפים

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 12/05/20 21:08 יח באייר התשפ

בשורה למתחתנים: משרד הבריאות מתכנן לפתוח גני אירועים החל משבוע הבא
צילום: shutterstock

בשורה למתחתנים - משרד הבריאות מתכנן לפתוח את גני האירועים הפתוחים להתקהלות של עד 100 איש, כך על פי דיווח של חדשות 12. על פי הפרסום, בכוונת משרד הבריאות לפתוח את גני האירועים כבר משבוע הבא, ובכך לאפשר לקיים אירועים בנוכחות גדולה באופן יחסי במושגים של תקופת הקורונה. ההקלה הזו מצטרפת לפתיחה החלקית של המשק, כאשר הקניונים והחנויות נפתחו זה מכבר, כמו גם מערכת החינוך. 

איך מתכננים חתונה בימי הקורונה המורכבים?

נזכיר, כי גם בתי הספר צפויים לחזור לפעילות. מוקדם יותר השבוע דיווחנו כי על פי מתווה משרד החינוך תלמידי כיתה ד'-י' צפויים לחזור לשגרת לימודים חלקית במוסדות הלימוד, כאשר התלמידים לא יחוייבו לחבוש מסכות אך ידרשו לשמור על מרחק של שני מטרים האחד מהשני. המורים גם כן יחוייבו בשמירת 2 מטר מהתלמידים ויחוייבו בחבישת מסיכה רק במידה והם נעים בין התלמידים במהלך השיעור. 

עוד עלה מהמתווה, כי בחטיבות הביניים בהן אין חטיבה עליונה יתקיימו הלימודים שלוש פעמים בשבוע. מנגד, בחטיבות שבהן יש חטיבה עליונה יתקיימו הלימודים למשך יומיים בשבוע, כאשר בשאר הימים תתקיים למידה מרחוק. בנוסף, כיתות ד'-ו' יחזרו ללימודים במתכונת מצומצמת של חמש עד שש שעות שבועיות והלימודים והלימודים בכיתות אלו יתקיימו ביום שישי בלבד, או בימים א'-ה' לאחר שעות הלימודים של כיתות א'-ג'. מי שהתנגדו בתוקף למתווה הם ראשי רשויות שפנו לראש הממשלה וביקשו להחזיר תלמידים מאזורים בעלי שיעור תחלואה נמוך בלבד.

בתוך כך, הדיונים על החזרת המסעדות והגנים לפעילות נמשכים, כאשר נכון לרגע זה לא התקבלה החלטה קונקרטית, כיצד להחזיר את המקומות לשגרה. בכל הקשור למסעדות, שירותי ההזמנות הטלפוניות קיבלו היתר לעבוד, אך שהייה במקומות אלו עדיין אסורה ולא ברור מתי תאושר.