משרד החינוך: מורים מעל גיל 65 או עם מחלות רקע לא יחוייבו לחזור ללמד

לאחר פתיחתה החלקית של מערכת החינוך, מודיע המשרד כי מורים מעל גיל 65, או בעלי מחלות רקע, יורשו שלא לחזור ללמד, ויקבלו שכר כימי מחלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/20 09:12 ט באייר התשפ

משרד החינוך: מורים מעל גיל 65 או עם מחלות רקע לא יחוייבו לחזור ללמד
חוזרים ללמוד לפי ההנחיות, צילום: דוברות עיריית יבנה

בעקבות פתיחתה החלקית הבוקר (א') של מערכת החינוך, משרד החינוך הודיע כי מורים מעל גיל 65 או מורים עם מחלות רקע או שבמשפחתם הגרעינית יש חולים עם מחלות רקע, רשאים שלא לחזור לבתי הספר, במידה שיקבלו אישור מרופא על מחלתם. שכרם ישולם על חשבון ימי המחלה. עוד נמסר כי מורים עם ילדים קטנים שלא חוזרים לבתי הספר ולגנים ונזקקים לשמירה, יישארו בבית בחופשה ללא תשלום (חל"ת).

נזכיר כי בעקבות החלטת הממשלה, היום (א') ובהמשך השבוע צפויים לחזור כ-960 אלף תלמידים למערכת החינוך. מדובר ב-493,933 תלמידי כיתות א-ג', ועוד 200 אלף תלמידי י"א-י"ב. בגזרת החינוך המיוחד צפויים לחזור עוד 80 אלף תלמידי החינוך המיוחד שיצטרפו ל-60 אלף שכבר לומדים ול-127 אלף תלמידי חינוך חרדי בכיתות ז'-י"ב.  

פעילות גני הילדים והפעוטונים צפויה להתחדש ביום ראשון הבא, 10 במאי. לפי החלטת הממשלה, היעד להחזרת תלמידי כיתות ד'-י' אל ספסל הלימודים הוא במהלך חודש מאי ולא יאוחר מ-1 ביוני, בהנחה שלא יירשמו שינויים. "משרד החינוך יפעל להכנסת אמצעים שיבטיחו ריחוק חברתי, זאת בנוסף לעמידה בכל דרישות החיטוי וההגנה", קבעו השרים.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן