נעמה יששכר הוקירה תודה לפעילים ולא הזכירה את נתניהו. אמה: "מדובר באי הבנה"

הישראלית ששוחררה מהכלא הרוסי לא הזכירה את ראש הממשלה בפוסט שהוקיר תודה לפעילים שנרתמו למענה. לשכת נתניהו נזפה והכחישה וכעת האם יפה מתנצלת: "הפוסט במכוון היה א-פוליטי"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 10/02/20 12:33 טו בשבט התשפ

נעמה יששכר הוקירה תודה לפעילים ולא הזכירה את נתניהו. אמה: "מדובר באי הבנה"
יפה יששכר. מתנצלת, צילום: פלאש 90

אמה של נעמה יששכר, יפה, מפרסמת פוסט בפייסבוק בו היא מסבירה מדוע שמו של ראש הממשלה לא נכלל ברשימת האנשים שזכו לתודות על שחרור ביתה. בפוסט כותבת יששכר "היה לנו חשוב להפריד בין התודות לראש הממשלה ולרעייתו ולאנשי משרד ראש הממשלה שעשו עבודה מדהימה וליוו אותנו במקצועיות ואכפתיות לבין הפעילים במטה המאבק. לא ציינו אותם כי הפוסט במכוון היה א-פוליטי. אישית, הרגשתי בתום לב כן ואמיתי שלא ראוי להוקיר תודה לראש הממשלה באותו הפוסט, כיוון שזה לא יהיה מכובד מספיק".

בהמשך הפוסט מוסיפה יששכר "אני מבינה שפשוט קרה ההיפך, נוצרה אי הבנה מצערת כל כך, אני, משפחתי ומטה המאבק מצרים על כך. לא זו הייתה כוונתנו, להפך. אנו אסירי תודה לראש הממשלה נתניהו ושרה רעייתו, מאמציהם להשבת נעמה אינם מובן מאליו, לעולם לא נשכח זאת. אני מודה, מחבקת ומבקשת לאחל לכולם רק טוב.

כזכור, מלשכתו של ראש הממשלה נתניהו נשלחה נזיפה לאמה של יששכר על כך שביתה לא הזכירה אותו בפוסט שביקש להוקיר תודה על שחרור ביתה, ויותר מאוחר הדברים הוכחשו ונטען כי נזיפה לא התרחשה כלל.