לאה גולדין נגד נתניהו: לא התאמץ בשבילנו כמו לנעמה יששכר

לאה גולדין, אימו של הדר גולדין ז"ל, תקפה את נתניהו: "הופך עולמות בשביל נעמה, עבריינית שקיבלה חנינה, ולא עושה מאומה להשבת החיילים". על הסדרה מול עזה קראה "מדיניות שקט שקרית, תעמולת שקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/20 19:54 ו בשבט התשפ

לאה גולדין נגד נתניהו: לא התאמץ בשבילנו כמו לנעמה יששכר
לאה גולדין, צילום: פלאש 90

לאה גולדין אמו של הדר גולדין ז"ל שגופתו עוד מוחזקת בידי החמאס, התראיינה בערוץ 12 ובו הגיבה על התנהלותו של נתניהו שהעדיף להשקיע בחזרתה של נעמה יששכר ולא בהשבת הגופות של החיילים החטופים. "הופך עולמות בשביל נעמה, עבריינית שקיבלה חנינה, ולא עושה מאומה להשבת החיילים".

לאה גולדין אמנם מבהירה שהיא לא נגד חזרתה באופן עקרוני של נעמה, אך זה בעיקר הדגיש לה את חוסר המאמץ להשבת בנה. "הסיפור של נעמה - ליבי ליבי ואני מבינה את האימא ומתרגשת איתה ובוכה איתה. אבל הלב נחמץ - הבן שלי שנשלח על ידי נתניהו לעזה נמצא שם כבר אלפיים ימים".

בעקבות המצב בדרום שבו חזרו התקיפות במהלך השבת, גם כאן יוצאת האם נגד המדיניות של נתניהו שלא בוחר לקבוע עובדה בשטח ולהתנות את ההסדרה מול עזה רק בעד שיחרור החיילים. "אף פעם בתולדות ישראל לא קרה שראש הממשלה השאיר את השבת השבויים לקצה התור, זה פשוט מזעזע, מדיניות שקט שקרית, תעמולת שקר" 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן