תמר זנדברג נפגשה עם ראש הממשלה הפלסטיני

לכינוס בנושא שלום ושתי מדינות שהתקיים ברמאללה הגיעה משלחת מכובדת של מפלגת מרצ הכוללת את מוסי רז, קולט אביטל וח"כ תמר זנדברג. לאחר שפגשו את ראש הממשלה הפלסטיני החדש, אמרו במרצ: "יש פרטנר"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 30/07/19 15:06 כז בתמוז התשעט

תמר זנדברג נפגשה עם ראש הממשלה הפלסטיני
חברי מפלגת מרצ בכינוס ברמאללה, צילום: הותר לשימוש

משלחת מטעם מרצ בהשתתפות ח״כ תמר זנדברג, והח״כים לשעבר קולט אביטל, אבו וילן ומוסי רז השתתפה בכינוס בינלאומי ברמאללה בנושא שלום ושתי מדינות. המשלחת פגשה את ראש הממשלה הפלסטיני החדש, מוחמד א-שתייה, אשר חזר על המחויבות הפלסטינית למו״מ לשלום ושתי מדינות והביע הסתייגות ממדיניות ממשלת ישראל וממשל טראמפ, על רקע ועידת בחריין. לאחר ששמעו את דבריו אמרו אנשי מרצ: יש פרטנר. 

ח״כ תמר זנדברג אמרה באירוע: "באנו להביע את המחויבות שלנו למשא ומתן לשתי מדינות, ולהעביר מסר לציבור הישראלי, הפלסטיני והבינלאומי שיש פרטנר". ח״כ לשעבר קולט אביטל, סגנית נשיא האינטרנציונל הסוציאליסטי: הגיבה אף היא בכינוס המיוחד ברמאללה: "דווקא בימים אלה חשוב לנו לחזק את מחנה השלום והוא קיים בשני הצדדים". 

מפלגת מרצ ברמאללה

מפלגת מרצ ברמאללהצילום: הותר לשימוש

ח״כ לשעבר ומועמד מרצ לכנסת מוסי רז אמר ברמאללה: "לאחר ששמעתי את ראש הממשלה הפלסטיני החדש אני קובע חד משמעית: יש פרטנר פלסטיני להסכם שלום". במשלחת השתתפו גם מזכיר הברית העולמית של מרצ דריו טיטלבוים, רוברטו דה לה רוקה, רועי קיבריק ועאיד בדיר