הרב רפי פרץ מבהיר: "לא טענתי שצריך לשלוח ילד או ילדה לטיפולי המרה"

אחרי הסערה שעורר, שר החינוך מבהיר: "לא טענתי שצריך לשלוח ילד או ילדה לטיפולי המרה", "מה שאמרתי בראיון נאמר מתוך הכרות אישית שלי עם מקרים דומים" 3 מערכת החינוך בישראל בראשותי תמשיך לקבל את כל ילדות וילדי ישראל באשר הם, ללא שום הבדלי של נטייה מינית. ככה גם הבהרתי בראיון.

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/19 22:53 י בתמוז התשעט

הרב רפי פרץ מבהיר: "לא טענתי שצריך לשלוח ילד או ילדה לטיפולי המרה"
הרב רפי פרץ, צילום: פלאש 90

אחרי שעורר סערה בעקבות ההתבטאות שלו סביב טיפולי המרה בקרב המוסקסואלים, שר החינוך מבהיר: "מערכת החינוך בישראל בראשותי תמשיך לקבל את כל ילדות וילדי ישראל באשר הם, ללא שום הבדלי של נטייה מינית".

"לא טענתי שצריך לשלוח ילד או ילדה לטיפולי המרה", אמר שר החינוך רפי פרץ בטויטר והוסיף "במהלך שנותיי כמחנך נפגשתי עם  תלמידים שחשו מצוקה נוראית עם נטייתם המינית, ובחרו להיעזר באנשי מקצוע כדי לשנות את נטייתם. מה שאמרתי בראיון נאמר מתוך הכרות אישית שלי עם מקרים דומים."

שר החינוך הוסיף ואמר כי "מערכת החינוך בישראל בראשותי תמשיך לקבל את כל ילדות וילדי ישראל באשר הם, ללא שום הבדלי של נטייה מינית. ככה גם הבהרתי בראיון".

כזכור, הרב רפי פרץ אמר בראיון לחדשות 12 כי היה שותף לטיפולי המרות של נערים בעלי נטיות מיניות המוסקסואליות. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן