מטח טילים כבד: אזעקות בעוטף עזה, גוש דן, השרון והשפלה

מטח טילים כבד על מרכז הארץ, השרון, השפלה, אזור הירקון וגוש דן. צוותי מד"א יצאו לסרוק זירות בהן דווח על נפילות. נזק לרכוש בחולון | מוקדם יותר - התראה על חדירת כלי טיס עוין בצפון.

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/23 18:03 ז בכסלו התשפד | עודכן בתאריך 20/11/23 18:34

מטח טילים כבד: אזעקות בעוטף עזה, גוש דן, השרון והשפלה
רקטות שנורו לעבר ישראל מרצועת עזה, צילום: Attia Muhammed/Flash90

התראות על ירי רקטות בכל רחבי הארץ הערב (ב'). אזעקות נשמעו בין השאר באזור עוטף עזה, גוש דן, השרון, הירקון והשפלה. ממד"א נמסר: "בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות: צוותי מד"א יצאו לסרוק זירות בהם דווח על נפילות, בשלב זה לא דווח על נפגעים. עדכון במידת הצורך".

משטרת ישראל מטפלת בזירת נפילה של פריטי רקטה בחולון. כתוצאה מהנפילה נגרם נזק לרכב ללא נפגעים. שוטרי וחבלני משטרה של מחוז ת"א פועלים כעת על מנת לבודד את זירת הנפילה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. במשטרה שבו והדגישו כי משמעת אזרחית – מצילה חיים.

מחבלים שחדרו לישראל בשמחת תורה נמצאו לפני כשבועיים ברהט

בנוסף לפני זמן קצר,הותר לפרסום כי לפני כשבועיים בפעילות של יחידת המסתערבים של מג"ב דרום בהכוונת שירות הביטחון הכללי בעיר רהט נתפסו שני מחבלים מעזה אשר חדרו לשטחי המדינה במתקפת הטרור ביום שבת ה-7 באוקטובר. אין נפגעים לכוחותנו. השניים נעצרו והועברו להמשך חקירה.

מוקדם יותר - התראה על חדירת כלי טיס עוין בצפון

מוקדם יותר הערב, הופעלה התראה על חדירת כלי טייס עוין הופעלה באזור קו העימות בצפון הארץ, ולאחר זמן קצר בוטלה. תושבי היישובים התבקשו להכנס למרחב המוגן ולהסתגר בו למשך 10 דקות. האזעקות נשמעו בכפר גלעדי, מרגליות, בית הלל, משגב עם, תל חי, קריית שמונה, מעיין ברוך, כפר יובל, מטולה, מנרה.

תושבי קריית שמונה קיבלו הודעה מהעירייה, בה נכתב: "אנחנו בעיצומו של אירוע בטחוני של חשש לחדירת כלי טייס עוין לאיזורנו. חוזרים ומבקשים להסתגר בבתים ולשהות במרחב מוגן. יש לנעול שערים ודלתות, לסגור תריסי חלונות ולכבות אורות".