"אהובה על כולנו": עורכת בכאן 11 נרצחה במסיבה ברעים

איילת ארנין, אשת חטיבת כאן חדשות, נרצחה במהלך מתקפת הפתע האיומה על ישראל בשבת האחרונה. בתאגיד השידור הציבורי הביעו את צערם ובגלי צה"ל שלחו ניחומים: "כמו המסירות שאפיינה את עבודתה המקצועית, הייתה איילת מסורה לחברותיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/23 15:51 כו בתשרי התשפד

"אהובה על כולנו": עורכת בכאן 11 נרצחה במסיבה ברעים
איילת ארנין ז"ל , צילום: ללא

"קיבלנו היום בכאב גדול את הידיעה על מותה של חברתנו, איילת ארנין, אשת חטיבת כאן חדשות, שנרצחה במתקפת הטרור המחרידה בעוטף עזה בשבת", כך נמסר מתאגיד השידור הציבורי. "איילת הגיעה אל מערכת כאן חדשות לפני כשנה, ושימשה עורכת משנה במהדורת חדשות הערב בכאן 11. איילת הייתה סמל למקצועיות, חריצות ושאפה תמיד לשלמות בעבודתה ואהובה מאוד על כולנו. אנו מבקשים לשלוח תנחומים לבני משפחתה של איילת ולחזק אותם בשעה קשה זו. יהי זכרה הטוב ברוך".

כמו המסירות שאפיינה את עבודתה המקצועית, הייתה איילת מסורה לחברותיה

גם בגלי צה"ל, תחנת הרדיו הצבאית, הביעו תנחומים על מותה: "משפחת גלי צה"ל מרכינה ראש ומשתתפת בצערה הכבד של משפחת ארנין, על הירצחה של איילת ארנין, במתקפת הטרור הרצחנית, על ידי בני עוולה, במסיבה שנערכה בקיבוץ רעים. איילת, בת 22 במותה, שירתה בגלי צה"ל כעורכת דיגיטל, עורכת חדשות וריכוז מערכת. היא שימשה גם מפקדת קורס העיתונאים של גלי צה"ל, במחזור החורף 2021 וקיבלה הצטיינות ביום העצמאות תשפ"א. כמו המסירות שאפיינה את עבודתה המקצועית, הייתה איילת מסורה לחברותיה, חבריה וחייליה. תהי נשמתה צרורה בצרור החיים. גלי צה"ל מייחלת לשיבת החטופים במהירה, להחלמתם של הפצועים, ומשתתפים בצער משפחות הנרצחים והרוגי צה"ל".