קטי שטרית: "איילת שקד הייתה אדריכלית הממשלה הרעה הזאת"

חברת הכנסת מהליכוד מספרת בראיון באולפן חדשות כיפה למה לדעתה המשפט נגד יו"ר האופוזיציה נתניהו יסתיים ללא אישום, את מי לדעתה אסור לשריין ברשימת המפלגה לכנסת, וגם, מה סוד ההצלחה של חשבון הטיקטוק שלה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 07/07/22 21:09 ח בתמוז התשפב

קטי שטרית: "איילת שקד הייתה אדריכלית הממשלה הרעה הזאת"
קטי שטרית בראיון, צילום: חדשות כיפה

בימים האחרונים אנחנו שומעים את העדות של הדס קליין בתיק 1,000 במשפט נתניהו, מה את חושבת על הדברים האלה? 

אני חושבת שזה העתק הדבק למה שהיה לנו לפני כן. כמה נאמר לגבי תיק בזק-וואלה, כמה ידיעות נשפכו שאוטוטו זה יכניס את ביבי על שוחד. אנחנו רואים עדות אחר עדות שנופלת, ואפילו הפכו את זה למין מצב שאותם עדים הפכו להיות עדים עוינים. 

מה שאנחנו רואים כרגע זה מצב שבו עוזרת לשעבר של מילצ'ן אומרת כך כך נעשה, אנחנו עדיין בשלב שבו הסנגוריה עדיין לא אמרה דבר וחצי דבר. אני כל כך סומכת על הצוות המשפטי של נתניהו ובסופו של דבר נראה שלא היה ולא נברא. 

ראש ממשלה צריך להיות בכזה קשר עם מיליארדר? 

זה מה שהם אומרים.

אז הוא לא קיבל שמפניות וסיגריות? 

אני לחלוטין חושבת שמדובר במשהו אחר לגמרי. גם כשבאים אלי הביתה לארוחה, רוצים להביא איזה שי או בקבוק יין. אני אף פעם לא נכנסתי לבית בידיים ריקות, אז הבאתי פעם בקבוק יין, פעם זר פרחים או פירות. להערכתי, בזה מדובר. 

ראש ממשלה צריך להיות בקשר כזה הדוק עם גורמי השפעה? 

ראש ממשלה צריך להיות בקשר הדוק עם הרבה מאוד גורמים. בעיקר גורמים יהודים מאוד. בימים אלו כשאנחנו מבינים שה-BDS מרקיע שחקים ואין שום הסברה על הנזקים או אמצעי אכיפה לאותם אנשים שחותמים על מכתבים נגד מדינת ישראל, אז לפחות שהיהודים הנמצאים בתפוצות יסייעו לנו בכל דרך אפשרית כי המצב שלנו גרוע מאוד. 

אנחנו מתקרבים להכרעות בליכוד בנוגע לשריונים ועלו השמות של סילמן ואורבך, צריך לתת להם מקום ברשימה? 

אני לא הייתי נותנת שריון לאיילת שקד. היא הייתה אדריכלית של הממשלה הרעה הזאת, שפגעה בצביונה היהודי של מדינת ישראל, בדמוקרטיה ובזהות היהודית. אותה אדריכלית לא הייתה מעבירה את חוק האזרחות אילולא הקולות של המפלגות הציוניות ולכן לא הייתי נותנת לה שריון בשום אופן. לעומת זאת, עידית סילמן אמנם הייתה יו"ר הקואליציה אבל היא התנגדה להכניס חמץ לבתי החולים בפסח וזה לא דבר פעוט.