ניסיון פיגוע במזרח ירושלים מחבלים יידו אבנים לעבר רכבו של הרב שמואל אליהו בסילוואן - אין נפגעים

ערבים יידו אבנים לעבר רכבו של רבה של העיר צפת בעת שנסע בשכונת סילוואן במזרח ירושלים, אירוע שהסתיים ללא נפגעים. "מוותרים להם על בניה בלתי חוקית ובסוף זה מה שהם עושים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/21 19:22 ב באב התשפא

מחבלים יידו אבנים לעבר רכבו של הרב שמואל אליהו בסילוואן - אין נפגעים
הרב אליהו ברכב בניזוק, צילום: ללא

מחבלים ערבים יידו הערב (א') אבנים לעבר רכבו של הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת, בזמן שנסע ברכבו בסילוואן (כפר השילוח). לא היו נפגעים. הרב אליהו נשמע נסער לאחר האירוע, ואמר כי החוק נועד לא רק ליהודים אלא גם לערבים.

הרב אליהו תיאר את שאירע: "נסעתי עכשיו בירושלים, זרקו עלי אבנים, בגובה הראש שלי. זאת אומרת אם האבן היתה פוגעת זו היתה סכנת חיים. למזלי נסעתי ברכב של האבא, הרב אליהו, שמשמות חזקות ואני חי וקיים ברוך ה'. אבל הכוונה שלהם היתה לרצוח, לא פחות מזה, לרצוח".

"שהקב"ה יכרית אותם, לא יודע מה יש להם לעשות פה בכלל. בושה לעיר הקודש שאנשים זורקים אבנים ורוצים לרצוח. אנחנו מצפים שמשטרת ישראל תעשה את מה שהיא צריכה לעשות: לרדוף אותם עד שיפסיקו לזרוק אבנים ומי שזורק ישב בכלא כמו רוצח".

הרב קרא למערכת המשפט והביטחון לטפל בפורעים: "שמערכת המשפט תטפל בהם כמו שצריך ולא תשחרר אותם. האנשים האמונים על שמירת החוק בישראל צריכים לדעת שחוק הוא לא רק ליהודים הוא גם לערבים. לא יתכן שערבים ינסו להרוג אותנו כאן בתוך עיר הקודש עיר הבירה. אני אומר את הדברים האלה בסערת לב ובכאב גדול".

לסיום אמר הרב, שהכל מתחיל בוויתורים לכאורה, כלפי הערבים: "חייבים שלטון חוק בירושלים. מוותרים להם על בניה בלתי חוקית, מוותרים להם על נסיעה שלא כחוק ובסוף זה מה שהם עושים. אי אפשר לתת להם להשתולל".

צילום: ללא