יהודי תושב לוד הותקף ע"י ערבים, המשטרה עצרה את התוקפים

תושב נווה זית בעיר ראה את מנקה הרחובות שלהם, יהודי עולה מאתיופיה, מותקף פיזית על ידי עובדי ניקיון הערבים. השניים התלוננו במשטרה והתוקפים נעצרו. מאוחר יותר, קיימו התושבים אירוע לכבוד המנקה היהודי שהותקף

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 25/05/21 09:32 יד בסיון התשפא

יהודי תושב לוד הותקף ע"י ערבים, המשטרה עצרה את התוקפים
אירוע לכבוד המנקה היהודי שהותקף, צילום: עטרת שטרנגר

האלימות הערבית בלוד ממשיכה. אתמול (ב') בסביבות שעה 07:30 ראה תושב נווה זית, טל, את מנקה הרחובות הקבוע, יהודי עולה מאתיופיה, מותקף פיזית על ידי עובדי עירייה ערבים שעובדים במשאית פינוי האשפה. אירוע התקיפה מצטרף לאירועי האלימות הרבים שהתרחשו בעיר בשבועות האחרונים.

טל תיעד את התקיפה והלך עם המותקף להתלונן במשטרה. העובד המותקף סיפר לו שתקופה ארוכה הוא סובל מהצקות של אותם ערבים. מאוחר יותר, האחראים מהעירייה הצטרפו לשוטרים באיתור המשאית ותוך חצי שעה נעצרו התוקפים. טל סיפר כי אם לא היה מתערב, המותקף לא היה אוזר אומץ להגיש תלונה וההטרדות שחווה היו ממשיכות.

האירוע לכבוד היהודי שהותקף

האירוע לכבוד היהודי שהותקףצילום: עטרת שטרנגר

צילום: עטרת שטרנגר


כאמור, שני התוקפים נעצרו ונחקרו, ולאחר מכן נודע כי לא יעבדו יותר בעיר המעורבת. כמו כן, חברת הקבלן תעבור היום שימוע בעירייה. תושבי לוד שחוששים כי ערבים, חבריו של התוקפים, ימשיכו להתנכל ליהודי שהותקף, קיימו הבוקר אירוע תמיכה בכדי לחזק את העובד היהודי. 

בהודעה שנשלחה לתושבי השכונה, נכתב: "היום יום שלישי נפגשים בשעה 08:15 בבוקר עם אברהם, העובד היהודי שהותקף, טל הגיבור היהודי שעזר לו, שלט משמח שמכינה לנו מירי, כיבוד טעים שקונה לנו עידן, פרחים, מתנה קטנה לאברהם והרבה שמחה ואהבת ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן