"הלב מסרב לקבל": דיאנה נרצחה על ידי בעלה השוטר

דיאנה רז, בת 35 מהיישוב נעלה שבבנימין, נרצחה ביום שישי על ידי בעלה השוטר, לעיני ארבעת ילדיה. רז הייתה מנטורית לזוגיות, ועסקה בהדרכה לזיהוי זוגיות אלימה, בעקבות רצח מיכל סלה

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 06/02/21 19:05 כד בשבט התשפא

"הלב מסרב לקבל": דיאנה נרצחה על ידי בעלה השוטר
ארכיון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

דיאנה רז, בת 35 ואם לארבעה ילדים, תושבת היישוב נעלה בבנימין, הסמוך למודיעין, נרצחה אמש (ו') בביתה, על פי החשד בידי בעלה, שוטר במשטרת ישראל שהחזיק אקדח ברישיון, שהודה ברצח ואף שחזר אותו לעיני החוקרים.

גורמים המעורבים בחקירה סיפרו כי לאחר הרצח, שבוצע בזמן שהילדים שהו בבית, התקשר הבעל לאמו, ביקש ממנה שתגיע לקחת את ארבעת הילדים, ולאחר מכן התקשר למפקדו במשטרה לדווח על הרצח. כאמור, הוא הודה ברצח ועוד אמש שחזר את המעשה לעיני החוקרים, אנשי מח"ש. הערב יובא לדיון בהארכת מעצרו. 

דיאנה רז ז"ל הייתה מנטורית לזוגיות. היא סיפרה בעבר כי הייתה ב"מערכת יחסים מאמללת", אך עברה מהפך כשיישמה את לימודיה במקצוע בחייה האישיים. היא סיפרה בעבר כי "הייתי פגועה ושבורה עם הערכה עצמית נמוכה ביותר, אך עם כל הפחד החלטתי לסיים אותה", כך פורסם ב-ynet.

אישה שהשתתפה באחת הקבוצות אותן הנחתה כתבה בפייסבוק: "השליחות שלה הייתה לעזור למאות נשים למצוא זוגיות ואהבה, והיא נרצחה על ידי בעלה? הלב מסרב לקבל, הראש מסרב להאמין". חברה שגרה בשכנות סיפרה אמש: "איך זה ייתכן? זה סיוט, זה לא אמיתי. הם היו זוג מדהים".

לילי בן עמי, אחותה מיכל סלה שנרצחה בידי בן זוגה אלירן מלול, ומאז מנהלת מערכה לשינוי ההתייחסות הממשלתית בישראל לנשים בזוגיות אלימה, התייחסה למקרה ואמרה כי "בממוצע, בכל שבועיים אישה נרצחת בישראל. דיאנה רז ז"ל היתה יועצת לזוגיות מאושרת והוא שוטר שרצח אותה באקדח שקיבל מהמשטרה. כלו כל הקיצים. ראש הממשלה צריך לקרוא לישיבת חירום עם טובי המוחות ומומחי הביטחון של מדינת ישראל ולשבת עד שיצא עשן כדי להנדס פתרונות ולהציל את הנרצחת הבאה".