יעל שבח: "אני חושבת שצריך לתת לאסירים מחבלים חיסונים"

אלמנתו של הרב רזיאל לא חוששת להביע עמדה לא פופולרית בעניין חיסון מחבלים שנאסרו. כשנשאלה האם הייתה נותנת חיסון למחבל שהרג את רזיאל, ענתה באומץ: "זו שאלה מאוד קשה. והתשובה הקשה שלי אליה, כן"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 11/01/21 17:56 כז בטבת התשפא

יעל שבח: "אני חושבת שצריך לתת לאסירים מחבלים חיסונים"
יעל שבח, צילום: באדיבות המצולם

בישראל עלה דיון בוער סביב דרישת משרד הבריאות לחסן גם אסירים ביטחוניים, שהעומד בראש המתנגדים הוא השר לביטחון פנים אמיר אוחנה. אל הדיון הצטרפה גם יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד, שהביעה בטוויטר עמדה מפתיעה, שלא כפי שציפו מאלמנה שבעלה נרצח בידי מחבל. 

"אני הולכת להטיל פצצה וואחד פצצה לא פופולרית" הקדימה שבח בציוץ שלה בטוויטר, "עם כל השנאה שלי לאסירים מחבלים אני חושבת שצריך לתת להם חיסונים". את הציוץ חתמה באמריה מהוססת שמציעה לעוקביה לשנות את דעתה. הציוץ הציף תגובות רבות, אך מעל כולם בלטה שאלה קשה על ידי אחת העוקבות: "היית נותנת חיסון למחבל שהרג את רזיאל?". שבח לא התעלמה מהשאלה והשיבה באומץ: "זו שאלה מאוד קשה. והתשובה הקשה שלי אליה, כן ואני לא נכנסת אליה עוד תודה"

לפני כחודש נאם יו"ר מפלגת הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', במליאת הכנסת שם הביע התנגדות לחיסון אסירים ביטחוניים.  לפי סמוטריץ' האסירים לא יקבלו חיסונים עד שלא יושבו גופות החיילים בעזה. "אין מערכות הנשמה, אין חיסונים לקורונה, אין ציוד, אין כניסה של אנרגיה מבלי שיוחזרו גופותיהם של חללי צה"ל. הומנטירי תמורת הומניטרי".

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן