אבל בשומרון: המורה האהובה אסתי לסר נהרגה בתאונה

אסתי לסר, מוותיקות אלון מורה ומורה אהובה בשומרון, נהרגה כשהתדרדרה מצוק בטיול במדבר יהודה: "השומרון באבל. שבט ענק של ילדים ונכדים ברחבי השומרון ודורות של תלמידות אוהבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/20 08:10 י בכסלו התשפא

אבל בשומרון: המורה האהובה אסתי לסר נהרגה בתאונה
מדבר יהודה. ארכיון, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אבל בשומרון. אסתר (אסתי) לסר, מוותיקות היישוב אלון מורה ומורה ותיקה, שהעמידה דורות של תלמידות, נהרגה בתאונה אמש (ד') במדבר יהודה, לאחר שהתדרדרה במהלך הטיול ונחבלה בראשה. היא פונתה לבית החולים במסוק, אך מערכות גופה קרסו והיא נפטרה.

בנה, יורם לסר, כתב בפייסבוק: "אמא שלנו איננה. אני לא מאמין שאני כותב את זה אבל אמי מורתי הלכה מאיתנו בחטף. אמא נפלה במהלך טיול במדבר יהודה ופונתה ע"י יחידת החילוץ לבית החולים סורוקה".

תושב יצהר, יהודה ליבמן, ספד לה: "כששמעתי בתדהמה רבה על נפילתה של המורה אסתי בין שבילי ארץ חמדה שכל כך אהבה, עלה בראשי הפסוק מהפרשה: 'ויקח מאבני המקום וישם מראשותיו'

"לקח לו הקדוש ברוך הוא אבן מאבני הראשה של ההתיישבות בארץ ישראל להשים מראשותיו וחשבונותיו הנסתרות עמו...

"אבידה גדולה.
אשה גדולה.
אשת חינוך דגולה.
אם, רעיה וסבתא גדולה מהחיים...

כל מי שהכיר וזכה שילדיו למדו אצל המורה אסתי, התוודע לעוצמת אישיותה והשפעתה על תלמידותיה. ר' יאיר שליט"א, שבט לסר האהובים והיקרים, משפחת אלון מורה הנפלאה, איבדתם היום ענף עץ עבות שהוסיף נוף, צל והשראה לכולנו. חיבוק חם ואוהב ברגעים הקשים הללו בתפילה לנחמה גדולה מן השמים".