נתניהו דחה את נסיעתו לרוסיה, נפגש עם ראשי הבית היהודי

יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ וח"כ מוטי יוגב, הנחשב למתנגד העיקרי לאיחוד עם עוצמה יהודית, נפגשים עם ראש הממשלה נתניהו בלשכתו. על הפרק: אישור האיחוד עם עוצמה יהודית

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 20/02/19 11:46 טו באדר א'

נתניהו דחה את נסיעתו לרוסיה, נפגש עם ראשי הבית היהודי
הרב רפי פרץ, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה ייפגש בשעה 12:00 היום (ד') עם יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, ועם מס' 2 במפלגה, מוטי יוגב, על רקע ההתנגדות במפלגה להסכם האיחוד עם עוצמה יהודית. נתניהו ילחץ על השניים לעשות הכל על מנת שהסכם האיחוד יעבור במרכז המפלגה הערב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאר בארץ לסדרת פגישות שמטרתה לסגור את האיחוד בימין ולא יטוס לפגישה שתוכננה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. בהסכמת רוסיה, הפגישה שתוכננה למחר בין ראש הממשלה לנשיא פוטין תידחה בכמה ימים. השניים יקיימו מחר בבוקר שיחת טלפון ומועד הפגישה החדש ייקבע בהקדם.

מוטי יוגב נחשב למתנגד העיקרי לחתימה על הסכם האיחוד, והבוקר אף דווח ברדיו גלי ישראל כי הוא דוחק בפעילים שלא לקבל אותו. בתגובה נמסר מלשכת מוטי יוגב, כי "שרון גל מנצל את הבימה העיתונאית שניתנה לו כדי לקדם אג'נדה מסוימת. את הדברים שיש לח"כ יוגב לומר, הוא יאמר בישיבת הסיעה ויגבה כל החלטה שתתקבל בנושא".

ח"כ מוטי יוגב מצביע

ח"כ מוטי יוגב צילום: יח"צ

כזכור, אמש נחתם הסכם בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי לעוצמה לישראל, לפיו המפלגה תקבל את מקומות 5 ו-8 ברשימה המאוחדת. חברת הבית היהודי, יפעת ארליך, שצפויה להידחק למקום השישי ברשימה בעקבות האיחוד, תקפה אותו הבוקר ב'כאן' ואמרה כי "רוב הבית היהודי מתנגד לאיחוד. מרכז המפלגה לא יאשר את המהלך".

כזכור, הרב חיים דרוקמן מקיים מהבוקר סבב שיחות עם פעילים בבית היהודי, ולוחץ עליהם לאשר את ההסכם עם עוצמה יהודית. במקביל, על פי הדיווח בחדשות 13, ראש המכינה בעלי הרב אלי סדן, פועל לסיכול האיחוד.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן