נלחמים בחרם: נפתח סניף בורגרנץ' באריאל

חמש שנים אחרי שרשת "מקדונלס" סירבה להקים סניף בקניון באריאל, השר בנט הגיע לפתיחת סניף של הרשת המתחרה "בורגרנץ": ״מסר חשוב לכל החברות והגופים העסקיים בישראל - ההתיישבות בתנופה״

חדשות כיפה מירב כהן 20/08/18 08:42 ט באלול התשעח

נלחמים בחרם: נפתח סניף בורגרנץ' באריאל
בנט בסניף בורגרנץ' החדש, צילום: אנטון פילין

אתמול (א') הגיע שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, לעיר אריאל על מנת להביע תמיכה ברשת בורגארנץ׳ על פתיחת סניף הרשת החדש בעיר. 

לפני כחמש שנים, בשנת 2013, סירבה רשת "מקדונלדס" ישראל להקים סניף בקניון החדש שעתיד להיפתח בשנת 2017 בנימוק כי ״לחברה יש מדיניות ותיקה לפיה לא יוקמו סניפים מעבר לקו הירוק״. 


יממה לאחר מכן פנו בעלי קשת המבורגר "בורגראנץ'", האחים אלי ויובל אורגד, לאיש העסקים רמי לוי והציעו לו כי הם יהיו אלו אשר יפתחו סניף בקניון החדש. השר בנט ברך על ההחלטה והבטיח להגיע לאכול את המבורגר הראשון ביום הפתיחה.

עתה, חמש שנים אחרי,  הגיע אתמול לעיר אריאל והתיישב לאכול את המבורגר בסניף החדש: "אני כל-כך שמח להיות כאן, בסניף בורגראנץ׳ החדש והראשון בעיר אריאל. זו בשורה חשובה לכל החברות והגופים המסחריים בישראל. לא ניתן להתעלם מכוחה של ההתיישבות, ואיכות החיים בה נמצאת בתנופה מתמדת במסחר, בחינוך, בתרבות ובתחומים נוספים. האחים אורגד הרימו את הכפפה והחליטו להקים כאן סניף נוסף של רשת בורגראנץ׳, בעיני זה לא רק החלטה מסחרית אלא גם ציונות אמיתית".

עו"ד אלי אורגד, מבעלי רשת בורגראנץ', מסר: "בורגראנץ' חרטה על דגלה את ערך הישראליות. הקמת הסניף החדש באריאל מייצג את ערך זה בצורה הטובה ביותר"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן