אלי ישי קורא לאיחוד בימין

יו"ר תנועת יחד ושר הפנים לשעבר סובר כי על כל הימין להתאחד כדי לחזק את הממשלה הבאה: "אני מקווה שכולם יגלו אחריות ויוותרו אולי על כיסא אחד או שניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/19 15:43 ז באדר א'

אלי ישי קורא לאיחוד בימין
יו"ר תנועת יחד, אלי ישי, צילום: מירי שמעונוביץ

שר הפנים לשעבר ויו"ר יחד, אלי ישי קרא היום (ג') בכנס בשבע לכל מפלגות הימין להתאחד. "נוכל להגיע ל-18 מנדטים", אמר ישי.

יו"ר יחד טוען כי הבחירות הללו לא יכריעו את גורלו של נתניהו, אלא את זה של בנט. "השאלה היא מה יקרה אחרי הבחירות הללו, מה יעלה בגורלו של מחנה הימין. ההערכות הן כי כמות המנדטים שיכולות להניב מפלגות הימין נעה סביב 18 מנדטים, יחד עם נפתלי בנט מהימין החדש. אני מקווה שכולם יגלו אחריות ויוותרו אולי על כיסא אחד או שניים ובסופו של דבר ישמרו על מחנה הימין ויגדילו את החוזק והעוצמה של הגוש כולו".

ישי הוסיף ואמר כי הוא מאמין שגוש ימין גדול, יחזק את הממשלה, ייצב אותה ויבטיח שהיא אכן תפעל בהתאם לאידיאולוגיה של הימין. "זה יהיה קשה לביצוע עם גנץ ולפיד בקואליציה אבל ניתן יהיה לעשות זאת עם כל מפלגות הימין. עובדה היא שבממשלה הזו שהייתה הימנית ביותר, עדיין הייתה הקפאה, והממשלה שהייתה לה את הממשל הכי אוהד בוושינגטון. לכן חייבים לעשות הכל על מנת לאחד את מחנה הימין ולהביא כמה שיותר מנדטים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן