איראן פרצה לטלפון של בני גנץ

השב"כ גילה ליו"ר מפלגת כחול לבן כי מכשיר הטלפון הסלולרי שלו נפרץ על ידי איראן. בידי האיראנים נמצאים פרטים אישיים ותכתובות פרטיות של גנץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/19 20:08 ז באדר ב'

איראן פרצה לטלפון של בני גנץ
מכשיר הטלפון נפרץ | יו"ר כחול לבן בני גנץ, צילום: פלאש 90, גילי יערי

השב"כ גילה ליו"ר מפלגת כחול לבן כי מכשיר הטלפון הסלולרי שלו נפרץ על ידי איראן. בידי האיראנים נמצאים פרטים אישיים ותכתובות פרטיות של גנץ. האירוע התרחש בשבועות האחרונים במהלך קמפיין הבחירות.

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 12 הערב (ה'), שני בכירים בשב״כ, ראשי אגפים הגיעו לפני חמישה שבועות  לפגישה עם יושב-ראש מפלגת כחול לבן בני גנץ והודיעו לו כי טלפון סלולרי שהוא מחזיק ברשותו נפרץ על ידי שירותי המודיעין של איראן. תכולתו, כולל פרטים אישיים ותכתובות פרטיות לצד מקצועיות, נמצאת כעת בידיים עוינות.

נשיא איראן, חסן רוחאני

נשיא איראן, חסן רוחאניצילום: פלאש 90, אמיר לוי

הפגישה בין השב"כ לגנץ התקיימה בשבועות האחרונים, במהלך הימים הסוערים של תחילת דרכו הפוליטית, ובה הוזהר גנץ כי עליו לצאת מנקודת הנחה שכל פריט רגיש על הטלפון עשוי לשמש נגדו בעתיד אם ישמש בתפקיד ממלכתי בכיר, והשאירו בידיו את הדרך כיצד לפעול.

ממפלגת כחול לבן נמסר כי: "איננו מגיבים לסוגיות המצויות בליבת בטחון המדינה. יש להדגיש כי האירוע המדובר התקיים כ- 4 שנים לאחר סיום כהונת הרמטכ״ל גנץ ומעלה תהיות רבות על תזמון פרסומו כעת".

בשב"כ לא התייחסו לפרסומים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן