"איך האדמה לא רועדת מאונס של ילדה בת-7?"

פלסטיני מואשם באונס, חטיפה ותקיפה של ילדה ישראלית בת 7. משום מה, המקרה לא פתח את מהדורות החדשות הבוקר בכלי התקשורת השונים והתגובות מיהרו להגיע

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 17/06/19 11:04 יד בסיון התשעט

"איך האדמה לא רועדת מאונס של ילדה בת-7?"
מדוע ישנה שתיקה מאונס הילדה?, צילום: shutterstock

אתמול (א') פורסם המקרה המזעזע של ילדה יהודיה בת 7 שנאנסה על ידי פלסטיני, תושב דיר קדיס. אולם, במהדורות הבוקר בטלוויזיה וברדיו לא מיהרו לפתוח את השידור עם המקרה המזעזע. 

פלסטיני תושב דיר קדיס מואשם באונס, חטיפה ותקיפה של ילדה ישראלית בת 7. הילדה למדה במוסד חינוכי בו עבד הנאשם כמנקה. בבית שבו נאנסה הילדה נכחו חבריו של הנאשם הפלסטיני. הם צחקו עליה, והחזיקו בידיה וברגליה כדי שלא תוכל להתנגד למעשים. נכון לעכשיו, הם לא נעצרו, כך פורסם בכאן 11.

הבוקר (ב'), כמה אנשי תקשורת ואנשי ציבור נוספים הגיבו לעובדה שהמקרה לא היה בראש סדר העדיפויות של עורכי החדשות. יותם זמרי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הבנתי, אונסים גם ילדות לא רק כי הן יהודיות אז אין מה להתייחס לזה בצורה שונה מכל אונס אחר. אוקיי אז למה חפרתם שנים על דומא ואבו חדיר, ילדים נרצחים גם מסיבות אחרות".

העיתונאי גיא לרר צייץ: "מה שווה חופש הביטוי אם אי אפשר לטקבק מדי פעם: את אונס בת ה-7 צריך לשרוף ואת אפרו לפזר במחראה. כל שיקום או שחרור עתידי, לא משנה באילו נסיבות, הוא פשע קשה בפני עצמו. גם לטולרנטיות של חברה מודרנית כדאי שיהיו גבולות".

תמשיך בדרכן של קודמותיה? סילמן

"איפה חברות הכנסת וארגוני הנשים?" | ח"כ עידית סילמן מזועזעתצילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

ח"כ עידית סילמן מהבית היהודי קראה לחברותיה בכנסת להביע זעקה מהאונס ואף קראה להקמת צוות חקירה מיוחד. "חברותי חברות הכנסת וארגוני הנשים, איפה אתן בנושא שלא נותן מנוח?! הארץ צריכה להזדעזע! הכיכרות אמורות להיות כרגע מלאות בנשים הזועקות על ילדה קטנה שנקרעה לגזרים ושחייה יותר לא יהיו חיים".

עו"ד איתמר בן גביר, איש עוצמה יהודית התבטא גם הוא בעניין ואמר: "לא מבין איך האונס המזעזע שפורסם אמש של ילדה בת 7 בידי חיית אדם מדיר קדיס לא פותח את כל מהדורות הבוקר ותופס את הכותרות הראשיות בכלי התקשורת. נדמה שמישהו מנסה להסתיר את הסיפור כמה שיותר מעיני הציבור ולהמשיך להשלות אותו בהזיות דו קיום ביהודה ושומרון - על גבה של ילדה קטנה שנהרסו לה החיים. מי שאונס ילדה בת 7 ופוגע בה מטעמים לאומניים צריך לגזור עליו דין מוות".

בן גביר מבהיר כי אין לו בעיה עם ערבי כערבי, "אבל מי שלא נאמן, פוגע בעם שלי ואונס ילדה צריך לעשות לו משפט ראווה ובסיומו גזר דין מוות (אפעל לשינוי החוק ולגזר דין מוות למי שאונס ממניע לאומני). לא שמעתי את הנאורים מהשמאל שטוענים שהם בעד זכויות נשים מצייצים. כנראה שזכויות ילדות מתיישבות הפקר". כך בן גביר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן