השבת האימתית של אביב גפן: "עברנו דרמה"

הזמר הוותיק מצא את עצמו במרכזה של דרמה מפחידה, כשהבילוי שלו בלונה פארק בתל אביב הפך לתסריט סרט אימה: במשך כמעט עשר דקות נתקע יחד עם בנו על רכבת ההרים והמתין לחילוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/24 09:36 כא באדר ב'

השבת האימתית של אביב גפן: "עברנו דרמה"
אביב גפן, צילום: Miriam Alster/Flash90

לכל אחד יש את החשש, לפני שהוא עולה על רכבת הרים בלונה פארק, שהפעם היא עלולה להיתקע באוויר והוא יישאר שם לנצח. המפעילים ירגיעו אתכם שזה כמעט ולא קורה, שהמתקן בטיחותי מאוד, אבל הזמר אביב גפן יוכל להעיד אחרת. אתמול (שבת) גפן הגיע לבילוי בלונה פארק עם בנו אליוט בן ה-8 ומצא את עצמו תקוע על מתקן ה"אנקונדה" בלונה פארק בתל אביב.

כמו בסרט אימה: אביב גפן ובנו נתקעו על רכבת הרים בלונה פארק

רכבת ההרים נתקעה בשל תקלה, בגובה עשרות מטרים, כשעליה גפן ונוסעים נוספים. הנוסעים המפוחדים היו תקועים כך במשך כמעט עשר דקות, הפוכים, עד שחולצו באמצעות אנשי הביטחון במקום. גפן שיתף את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלו: "עברנו דרמה בלונה פארק כשרכבת ההרים 'אנקונדה' נתקעה בגובה באמצע לופ. לשמחתי אנשי הביטחון שחררו את החגורה שלי וחילצנו את הילדים דרך מדרגות הביטחון, לכולם שלום".

בטוויטר שיתף גפן תמונה מתוך הסיטואציה, כשהיו עדיין תקועים ברכבת, וכתב: "גאווה ישראלית: אחרי שהאנקונדה נתקעה הפוכה בלונה פארק זה הפך אותה רשמית למתקן המפחיד בעולם".