מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אלמוג בוקר: "סינוואר ניסה לשבור אותנו - ואז העוצמה התפרצה"

לאחר השבת הפעימה השנייה של החטופים, כתב הדרום של חדשות 13 מנתח: "הארכי טרוריסט שעומד בראש ניסה לפרק אותנו מבפנים והצליח לעשות בדיוק את ההפך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/23 10:51 יג בכסלו התשפד

אלמוג בוקר: "סינוואר ניסה לשבור אותנו - ואז העוצמה התפרצה"
אלמוג בוקר, צילום: רשת 13

לאחר שעות מורטות עצבים של המתנה להשבת הפעימה השנייה של החטופים התאחדו החטופים עם בני משפחותיהם. העיתונאי אלמוג בוקר ניתח את העיכוב, את מנהיג חמאס ואת התגובה הישראלית. בין היתר כתב בוקר: "דווקא אתמול, כשסינוואר חשב שהוא שולט בסיטואציה, זה היה הניצחון הגדול שלנו".

אלמוג בוקר: "אז פתאום ראינו את העוצמה מתפרצת החוצה. בשקט"

בוקר כותב כי זה היה נצחונם של של משפחות החטופים, של תושבי העוטף ושל החברה הישראלית כולה.לדבריו, "סינוואר, הרוצח האכזר ניסה לשבור אותנו, למתוח את העצבים של המשפחות ולפרק את החברה הישראלית מבפנים ואז פתאום ראינו את העוצמה מתפרצת החוצה. בשקט".

בהמשך הציוץ מדגיש בוקר: "הארכי טרוריסט שעומד בראש ניסה לפרק אותנו מבפנים והצליח לעשות בדיוק את ההפך. בזמן שהוא משתמש בתושביו כמגן אנושי, אנחנו מקדשים את החיים של כל אחד ואחת מהחטופים והחטופות שלנו. יהיה המחיר אשר יהיה".

הבקשה של אלמוג בוקר מהקולגות

כזכור, בשבוע שעבר, לאחר שאישרה הממשלה את עסקת שחרור בחטופים שבעיצומה, פרסם בוקר פוסט, בו הוסיף בקשה לכולם, כולל חבריו לעבודה, בעניין החטופים. "בואו נניח להם", כתב, "זה הזמן שלהם ושל המשפחה שלהם. וזהו. ורק שיהיו בריאים".