מבצע בית וגן

חנוך דאום מתפוצץ: "מר פריי, פשוט סתום"

לאחר עוד אמירה קשה מצידו של העיתונאי ישראל פריי והפעם על הלוחם שנהרג, השיב חנוך דאום: "של נעליך מעל רגליך, מר פריי, כשאתה מדבר על הילד הקדוש הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/23 17:20 טז בתמוז התשפג

חנוך דאום מתפוצץ: "מר פריי, פשוט סתום"
חנוך דאום, תוקף את פריי, צילום: Moshe Shai/FLASH90

מאז נודע על מותו של לוחם אגוז דוד יהודה יצחק אמש (ג') בקרב בג'נין, רבים בעם ישראל מבכים את מותו של הלוחם כשברקע מתפרסמים עוד ועוד על דמותו מעוררת ההשראה של יצחק ז"ל. אך יש מי שדווקא ביום זה מפרסמים אמירות קשות. העיתונאי ישראל פריי בחר לפרסם ביקורת על הלוחם שנפל וכינה אותו "פושע" על היותו לוחם בצה"ל ומתנחל. מי שהגיב לפריי בתקיפות הוא חנוך דאום.

לפעמים חייבים למחות

דאום כתב בעמוד בפייסבוק שלו: "אני משתדל לרוב לא להתייחס לכמוסות רעל פוסט ציוניות ברשת, אלא לנסות בעמוד הזה בעיקר להאיר את הטוב, אבל לפעמים חייבים למחות, בטח כשאדם שאני מניח שלא שירת יום אחד בצבא מבזה בחור צעיר שהתגייס לסיירת אגוז, עוד בטרם נטמנה גופתו" כותב דאום. 

ישראל פריי

ישראל פריי, אמירה מקוממת.  צילום: Oren Rozen CC BY-SA 4.0, ויקיפדיה

"פשוט סתום": חנוך דאום תוקף את פריי

דאום כותב על דמותו של יצחק ז"ל: "בחור מקסים שהתנדב בעמותה לילדים עם צרכים מיוחדים, ומסר את נפשו במבצע שמטרתו הייתה לתפוס מחבלים שעומדים להוציא פיגועים בשטח ישראל. אני לא מכיר את פריי ואם הוא סוג של פרופסור חצרוני אז כנראה עדיף באמת לא להרחיב עליו את הדיבור, אז רק אומר את זאת: של נעליך מעל רגליך, מר פריי, כשאתה מדבר על הילד הקדוש הזה. פשוט סתום".