מזל טוב עמית סגל באורות: אחות נולדה לעברי וענר

הפרשן הפוליטי הודיע על הולדת בתו ראשונה שלו ושל רעייתו רעות: "עלה בידה. לא להיבהל אם יהיו פה עדכונים. מתנדבת מסורה תסייע כאן בימים הקרובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 17:59 א בטבת התשפג

עמית סגל באורות: אחות נולדה לעברי וענר
צילום: עמית סגל

עמית סגל הוא אחד העיתונאים והפרשנים הפוליטיים הבכירים, המבריקים והמשפיעים בישראל. למרות העומס בעבודה, הודיע סגל הערב (א') על הולדת בתם הראשונה שלו ושל רעייתו רעות, אחות לעברי וענר. הפרשן הפוליטי פרסם תמונה לצד ציטוט מהשיר המפורסם "בראשית" של גבי שושן.

"גן בעדן גן בלי שער משמיים גשם טוב ניתך אלוהים היה רחום עם שחר ולמשמרת נתן הוא לי אותך ביתנו הראשונה, אחות לעברי וענר, נולדה אחר הצהריים, נר שביעי של חנוכה, א׳ בטבת תשפ״ג, בירושלים הבירה. רעות הגיבורה ועמית", כתב סגל בעמוד הטוויטר שלו.

עמית סגל

אבא לשני בנים ובת. עמית סגל צילום: גילי יערי, פלאש 90

"שכרון הכוח": עמית סגל מזהיר את הממשלה החדשה

למרות המאורע המשמח, סגל הלהספיק התייחס לסערת "חוק האפליה", שהחל הבוקר עם דבריה של חברת הכנסת אורית סטרוק: "כל עוד יש מספיק רופאים אחרים שיכולים לתת שירות - אסור לכפות על רופא או רופאה לתת טיפול שעומד בניגוד לעמדתם הדתית", אמרה ב"כאן רשת ב". 

סגל כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "גורלה של הממשלה הקודמת נחרץ בדעת הקהל במהלך הקמתה, עם סיפור המיליארדים לרע"מ והרושם שהיא בידי התנועה האסלמית. המו"מ הארוך והמעיק של הממשלה הנוכחית עשוי לקבע רושם זהה ביחס לחרדים והחרד"לים, שאחר כך, לא משנה מה יקרה בפועל, היא תתקשה מאוד להוריד מהגב".

"בדיוק החומר שמתקשה במהירות והופך לדעת קהל שקשה מאוד לשנות"

עוד הוא הוסיף כי "שכרון הכוח שגורם לשרים וחברי כנסת להסביר היום שניתן יהיה לסרב להעניק טיפול רפואי או חדר מלון לזוגות להט״בים או השד יודע מי הוא בדיוק החומר שמתקשה במהירות והופך לדעת קהל שקשה מאוד לשנות". 

נציין כי התיקון בחוק שנכנס להסכמים הקואליציוניים בין הליכוד לבין יהדות התורה והציונות הדתית,  יאפשר לבתי עסק פרטיים להימנע מלספק שירות או מוצר בשל אמונה דתית - זאת בתנאי שניתן להשיג חלופה דומה בקרבה גיאוגרפית במחיר דומה.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368