בנט נצפה בהופעה של הזמר הסרוג

גם ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט מבלה בחול המועד של סוכות: ראש הממשלה לשעבר הגיע להופעה של זמר סרוג אהוב בהיכל מנורה שבעיר תל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/22 21:07 יח בתשרי התשפג

בנט נצפה בהופעה של הזמר הסרוג
בנט, צילום: Ari Dudkevitch/POOL

ימי חול המועד של חג סוכות הן הזדמנות מצוינת לבילויים עם המשפחה, גם ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט ניצל את החופש כדי להנות מהופעה איכותית. ראש הממשלה לשעבר נצפה הערב (ה') בהופעה של הזמר הסרוג ישי ריבו בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. 

נפתלי בנט תומך בהסכם: "לא כל מה שטוב ללבנון הוא רע"

אמש חשף בנט את דעתו על ההסכם עם לבנון: "עם כניסתי לתפקיד ראש הממשלה הנעתי תהליך מו"מ מול לבנון בעניין המים הכלכליים, וזאת מתוך רצון לייצר מציאות של "אסדה מול אסדה" ולמען אינטרסים כלכליים, ביטחוניים ואסטרטגיים נוספים של ישראל. לא כל מה שטוב ללבנון הוא רע ישראל. יש פעמים שאפשר להגיע למצב של רווח לשני הצדדים. ראיתי ערך בהגעה להסכם; אך לא בכל מחיר, וודאי לא תחת איומים.  כעת הגיעו להסכם בתנאים ובדרך שונים ממה שתכננו, ובכל זאת, בנסיבות הנוכחיות, נכון לאשרו".

אין מקום לא לחגיגות ניצחון ולא לזעקות שבר

"מתוך היכרות מעמיקה עם סוגיית ההסכם עם לבנון, ולאחר שלמדתי את עמדות ראשי כל ארגוני הביטחון, החלטתי לתמוך בהצבעה שתתקיים. אני מודע היטב למורכבות שבאישור החלטה כזאת ערב בחירות. במצב עניינים רגיל, היה עלינו לחכות עם ההחלטה לממשלה הבאה, אולם הנסיבות מחייבות לקבל החלטה כבר עכשיו, שכן אתגרי הביטחון, כפי שהוצגו על ידי כל ראשי המערכות, מייצרים חלון החלטה צר וקצר".

"אין מקום לא לחגיגות ניצחון ולא לזעקות שבר כאילו זו קטסטרופה. ההסכם אינו ניצחון דיפלומטי היסטורי, אך הוא גם לא הסכם כניעה נורא. מדובר בהסדרה שנדרשת, מכורח הנסיבות שנקלענו אליהן, בעיתוי בעייתי".